- 22 000 – 24 000 Kč
- Zkrácený úvazek
Náplň práce: organizace, řízení a odborné metodické vedení úseku provozu; koordinace práce svěřeného úseku s ostatními pracovišti organizace; zajišťování podkladů pro smluvní vztahy organizace včetně veřejných zakázek ve svěřeném úseku; plánování a koordinace investic organizace; kompletní správa budov organizace včetně revizí, servisů a údržby; vedení agendy svěřeného úseku dle platné legislativy; kompletní vedení autoprovozu; správa energetického managementu na portálu zřizovatele
Nabízíme: hlavní pracovní poměr na celý úvazek s nástupem od 1. 4. 2023; zařazení do 10.platové třídy podle NV 341/2017 Sb.; odpovídající finanční ohodnocení, možnost nadtarifních a mimořádných složek platu; práci v dynamickém týmu a zázemí stabilní organizace
Požadujeme: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo bakalářském studijním programu v ekonomickém nebo technického oboru nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického nebo technického směru a nejméně 3 roky praxe z dané oblasti; zdravotní způsobilost a trestní bezúhonnost; samostatné a logické uvažování a organizační schopnosti; odpovědný přístup k plnění úkolů a vysoké pracovní nasazení; znalost obecně závazných předpisů a legislativy
Uchazeč/uchazečka předloží písemnou přihlášku (přihláškou se rozumí samostatný dokument), která musí obsahovat tyto náležitosti: jméno a příjmení, titul; datum a místo narození; státní příslušnost; číslo občanského průkazu; místo trvalého a přechodného pobytu; kontaktní údaje – email a telefonní číslo; název pracovní pozice na které je výběrové řízení vyhlášeno; datum a podpis uchazeče/uchazečky
K přihlášce je nutné přiložit: strukturovaný životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech; motivační dopis; výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce; ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Přihlášku v písemné či elektronické podobě je nutné doručit tak, aby ji organizace obdržela nejpozději dne 17. ledna 2023 do 13:00 hodin.
Kontaktní osoba:
Lenka Šitnerová, personalistka a mzdová účetní
tel: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Pozvánky do výběrového řízení budou zasílány prostřednictvím e-mailu.
Přihlášku a přílohy prosím vzájemně nijak nespojujte a nesešívejte.
Uchazeč nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.