- Plný úvazek

Náplň práce: organizace, řízení a odborné metodické vedení úseku provozu; koordinace práce svěřeného úseku s ostatními pracovišti organizace; zajišťování podkladů pro smluvní vztahy organizace včetně veřejných zakázek ve svěřeném úseku; plánování a koordinace investic organizace; kompletní správa budov organizace včetně revizí, servisů a údržby; vedení agendy svěřeného úseku dle platné legislativy; kompletní vedení autoprovozu; správa energetického managementu na portálu zřizovatele
Nabízíme: hlavní pracovní poměr na celý úvazek s nástupem od 1. 4. 2023; zařazení do 10.platové třídy podle NV 341/2017 Sb.; odpovídající finanční ohodnocení, možnost nadtarifních a mimořádných složek platu; práci v dynamickém týmu a zázemí stabilní organizace
Požadujeme: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo bakalářském studijním programu v ekonomickém nebo technického oboru nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického nebo technického směru a nejméně 3 roky praxe z dané oblasti; zdravotní způsobilost a trestní bezúhonnost; samostatné a logické uvažování a organizační schopnosti; odpovědný přístup k plnění úkolů a vysoké pracovní nasazení; znalost obecně závazných předpisů a legislativy
Uchazeč/uchazečka předloží písemnou přihlášku (přihláškou se rozumí samostatný dokument), která musí obsahovat tyto náležitosti: jméno a příjmení, titul; datum a místo narození; státní příslušnost; číslo občanského průkazu; místo trvalého a přechodného pobytu; kontaktní údaje – email a telefonní číslo; název pracovní pozice na které je výběrové řízení vyhlášeno; datum a podpis uchazeče/uchazečky
K přihlášce je nutné přiložit: strukturovaný životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech; motivační dopis; výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce; ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Přihlášku v písemné či elektronické podobě je nutné doručit tak, aby ji organizace obdržela nejpozději dne 17. ledna 2023 do 13:00 hodin.
Kontaktní osoba:
Lenka Šitnerová, personalistka a mzdová účetní
tel: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Pozvánky do výběrového řízení budou zasílány prostřednictvím e-mailu.
Přihlášku a přílohy prosím vzájemně nijak nespojujte a nesešívejte.
Uchazeč nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?