- 28 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
NÁPLŇ PRÁCE: zadávání, kontrola a potvrzování objednávek, zjišťování skladových zásob,
příprava expedice a zadávání zásilek do systému přepravní služby, fakturace zákazníkům, řešení plateb, denní komunikace se zákazníky
DALŠÍ POŽADAVKY: středoškolské vzdělání s maturitou, znalost obchodní korespondece výhodou, znalost dalších světových jazyků výhodou, pečlivost při plnění úkolů, komunikativnost, samostatnost, odpovědnost, 1 rok praxe v administrativě
NABÍZÍME: flexi pasy, příspěvky na obědy, jazykové vzdělávání, firemní program na výhodné telefonování i pro rodinné příslušníky, práci v moderním pracovním prostředí, možnost profesního růstu, jazykové vzdělávání, zaměstnanecké benefity formou Flexi poukázek, příspěvek na stravování. Nástup dohodou. Pracovní smlouva na dobu určitou na rok, po zapracování možnost převést smlouvu na dobu neurčitou.
KONTAKT: e-mailem, telefonicky 6–14:30 hod

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.