- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
FINANČNÍ A POKLADNÍ ÚČETNÍ
Požadavky kladené na uchazeče:
o Středoškolské vzdělání ekonomického směru
o Praxe v oboru výhodou
o Komunikační předpoklady
o Dobrou uživatelskou úroveň práce na PC (MS Office)
o Flexibilitu, spolehlivost, odpovědnost a samostatnost
o Znalost účetnictví a daňové problematiky (výhodou pro oblast příspěvkových
organizací)
Další informace:
o Pracovní poměr na dobu určitou – 1 rok (možnost prodloužení až na dobu neurčitou), zkušební doba dle Zákoníku práce
o Předpokládané datum vzniku pracovního poměru: od 01.07.2023 nebo datum pozdější po vzájemné dohodě
o Místo výkonu práce: Zemský hřebčinec Tlumačov s.p.o.
o Platová třída: 9. (odměňování podle zákona č. 262/2006 Sb. v platném znění a
nařízení vlády č. 564/2006 Sb. v platném znění). Možnost čtvrtletních odměn.
Náležitosti písemné přihlášky uchazeče:
o Přesné označení výběrového řízení
o Jméno, příjmení a titul uchazeče
o Datum a místo narození uchazeče
o Státní příslušnost uchazeče
o Místo trvalého pobytu uchazeče
o Telefonní kontakt, email
o Datum a podpis uchazeče
Výčet dokladů, které uchazeč připojí k přihlášce:
o Strukturovaný profesní životopis
o Motivační dopis
o Výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce – KOPIE
o Ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Bližší informace poskytne Ing. Ondřej Mamica, PhD. ředitel organizace, tel. zobrazit tel. číslo . Přihlášku s přílohami doručte nejpozději do 30.8.2023 e-mailem na adresu:
, nebo písemně na adresu:
Zemský hřebčinec Tlumačov s.p.o.
Dolní 115
763 62 Tlumačov
Výběrové řízení proběhne formou ústního pohovoru na adrese sídla organizace. O přesném termínu konání výběrového řízení budou uchazeči splňující požadavky informování e-mailem či telefonicky. Výsledky výběrového řízení budou oznámeny nejpozději do 30.7.2023.
Upozornění:
Hřebčinec si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet
dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybrání na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí.
Odeslání přihlášky, resp. Strukturovaného profesního životopisu uchazeč o předmětnou
pracovní pozici souhlasí se zpracováním osobních údajů podle zákona č.101/2000 Sb., o
ochraně osobních údajů, v platném znění, pro účely příslušného výběrového řízení.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?