- 22 000 – 33 800 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Místo výkonu práce: provozovna Jakubčovice, okr. Nový Jičín
Optimální nástup: 1. 10. 2018 nejpozději však 1. 12. 2018
Náplň práce: evidence došlé a odeslané pošty, příprava a odesílání korespondence, archivace dokladů dle platných vnitropodnikových předpisů, vystavování objednávek zboží a služeb, příjemek, vystavování podkladů pro fakturaci služeb, vedení skladové evidence materiálu a evidence majetku, vedení pokladny, vyplňování cestovních příkazů a knihy jízd, zpracování podkladů pro výpočet mezd (docházka, cestovné, stravenky,…), plnění dalších požadavků dle pokynů nadřízeného
Požadujeme: minimálně SŠ vzdělání zakončené maturitní zkouškou, uživatelskou znalost práce na PC (MS Office), zodpovědnost, komunikativnost, flexibilitu
Uvítáme: zkušenost se systémem SAP, popř. HELIOS, řidičský průkaz skupiny B, znalost pravidel obchodní korespondence, znalost účetnictví, praxi v administrativě
Nabízíme: pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou, 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování – stravenky v hodnotě 100,– Kč, pojištění odpovědnosti za způsobenou škodu zaměstnavateli, příspěvek na penzijní pojištění, roční odměny, program benefitů Flexi Pass, možnost nákupu zaměstnaneckých akcií, příspěvek na kartu Multisport

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.