- 34 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek

Rubena je největší evropský výrobce plášťů a duší na jízdní kola. Dále vyrábí technickou pryž, vlnovce vzduchového pružení, klínové řemeny, puky, těsnění, vaky a nádrže a gumárenské směsi. Při ročním obratu 1,5 miliardy korun zaměstnává přes 700 pracovníků.
Pracovní poměr na dobu neurčitou.
Pozice je vhodná i pro osoby zdravotně znevýhodněné (OZZ).
Popis pozice: zodpovědnost za řízení portfolia objednávek v rámci svěřených zákazníků; komunikace se zákazníky; spolupráce s plánovačem výroby; příprava plánů expedice; řízení dodávek, koordinace přípravy ve skladu; řízení skladových zásob; příslušná administrativa; práce v interním systému SAP; spolupráce s dalšími odděleními společnosti.
Co od Vás zaměstnavatel očekává: SŠ/VŠ vzdělání; zkušenost v prodejní logistice vítána; velmi dobré komunikační, organizační a analytické schopnosti; příjemné vystupování a jednání s lidmi; plynulou komunikaci v angličtině, znalost dalších jazyků (RJ, NJ) výhodou; znalost MS Office, zkušenosti s programem SAP výhodou; řidičský průkaz sk. B, trestní bezúhonnost; odolnost vůči stresu, akční pracovní nasazení a flexibilitu.
Co Vám zaměstnavatel nabízí: zajímavou a různorodou práci; velmi dobré finanční ohodnocení; perspektivní zaměstnání v ryze české výrobní společnosti na hlavní pracovní poměr; pružnou pracovní dobu v rozsahu 37,5 hodiny týdně; dovolenou nad zákonný rámec (5 týdnů); podporu profesního rozvoje a jazykového vzdělávání; zvýhodněné stravování, penzijní připojištění a další benefity; výhodný tarif od mobilního operátora i pro rodinné příslušníky.
Kontakt zasláním životopisu na e-mail: e-mail přes

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.