- 35 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Logistik – logistička
Co bude vaším úkolem?
Zajištění dopravy našeho materiálu pro výrobu, dílů a doplňků do velkoobchodního skladu, i vyexpedování našich hotových kol a elektrokol k našim zákazníkům, tedy jednoduše zajištění dopravy IN + OUT.
Určování způsobu dopravy materiálu i zboží ze/do zahraničí, včetně zajištění výběrových řízení na přepravce a vyjednání přepravních podmínek s ohledem na maximální efektivitu a finanční podmínky… s tím související zajištění smluv, dohled nad splněním termínů dodání, vedení další související dokumentace a evidencí, zpracování cenových kalkulací …
Dohled nad efektivností a plynulostí převozů zboží a materiálu mezi našimi interními sklady i toku materiálu do výroby (vč. spoluvytváření výrobního plánu)… ve spolupráci s Vedoucím skladu i týmlídry skladů.
Ve spolupráci s ředitelem logistiky a vedoucím skladu zajištění činností v optimalizaci materiálového toku ve firmě, optimalizace dopravně-přepravního procesu i skladových procesů,… řešení témat paletizace i unifikace, procesů a směrnic skladování atp.
Očekáváme od vás:
Hledáme profíka, který k nám přinese svoje knowhow a rychle naskočí do rozjetého vlaku a převezme proaktivně odpovědnost za svěřené úkoly. Těšíme se, jak společně posuneme naši logistiku na vyšší level.
Co vás u nás ještě čeká?
Atmosféra rodinné firmy s dlouholetou tradicí v cyklistickém oboru.
Fixní pracovní doba jednosměnného provozu, od pondělí do pátku. Místo výkonu práce přímo v místě všeho dění – v Úpici.
Pracovní smlouva pro první rok na dobu určitou, následně s možností prodloužení na neurčito.
Mzda odpovídající zkušenostem, se kterými přicházíte (samozřejmě s potenciálem růstu dle Vaší práce po řádném usazení do role).
Nástup možný ihned.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.