- 30 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Logistik – logistička
Co bude vaším úkolem?
Zajištění dopravy našeho materiálu pro výrobu, dílů a doplňků do velkoobchodního skladu, i vyexpedování našich hotových kol a elektrokol k našim zákazníkům, tedy jednoduše zajištění dopravy IN + OUT.
Určování způsobu dopravy materiálu i zboží ze/do zahraničí, včetně zajištění výběrových řízení na přepravce a vyjednání přepravních podmínek s ohledem na maximální efektivitu a finanční podmínky… s tím související zajištění smluv, dohled nad splněním termínů dodání, vedení další související dokumentace a evidencí, zpracování cenových kalkulací …
Dohled nad efektivností a plynulostí převozů zboží a materiálu mezi našimi interními sklady i toku materiálu do výroby (vč. spoluvytváření výrobního plánu)… ve spolupráci s Vedoucím skladu i týmlídry skladů.
Ve spolupráci s ředitelem logistiky a vedoucím skladu zajištění činností v optimalizaci materiálového toku ve firmě, optimalizace dopravně-přepravního procesu i skladových procesů,… řešení témat paletizace i unifikace, procesů a směrnic skladování atp.
Očekáváme od vás:
Hledáme profíka, který k nám přinese svoje knowhow a rychle naskočí do rozjetého vlaku a převezme proaktivně odpovědnost za svěřené úkoly. Těšíme se, jak společně posuneme naši logistiku na vyšší level.
Co vás u nás ještě čeká?
Atmosféra rodinné firmy s dlouholetou tradicí v cyklistickém oboru.
Fixní pracovní doba jednosměnného provozu, od pondělí do pátku. Místo výkonu práce přímo v místě všeho dění – v Úpici.
Pracovní smlouva pro první rok na dobu určitou, následně s možností prodloužení na neurčito.
Mzda odpovídající zkušenostem, se kterými přicházíte (samozřejmě s potenciálem růstu dle Vaší práce po řádném usazení do role).
Nástup možný ihned.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?