- Plný úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
NÁPLŇ PRÁCE: realizace nákupů v rámci dodavatelsko-odběratelských vztahů, vedení evidence smluvních dodavatelů, včetně kontroly dodržování uzavřených obchodních podmínek,
realizace a komunikace s dodavateli při řešení reklamačních řízení, orientace v příslušné oborové legislativě, manipulace s interním systémem firmy (Helios) a využití dalších komunikačních kanálů sloužících pro objednávání zboží, komunikace s obchodními partnery společnosti, přijímání a vyřizování poptávek, zajišťování realizace zakázek včetně jejich evidence, příprava podkladů pro přípravu obchodních smluv, navazování a rozvíjení obchodních vztahů, příprava podkladů pro obchodní jednání, přijímání, posuzování a vyhodnocování dodavatelských obchodních a cenových nabídek, srovnání s konkurenčními nabídkami, vyhodnocování objemu prodejů a potřeby nákupu dle jednotlivých dodavatelů, sortimentu a druhů, posuzování nabídek nového zboží a služeb a zpracování návrhů na jejich zařazení do firemních katalogů, objednávání přepravy
DALŠÍ POŽADAVKY: středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou, dobrá znalost anglického jazyka slovem i písmem + další jazyk výhodou, praxe na obdobné pozici výhodou, orientace v technických výkresech a dokumentaci výhodou, znalost systému Helios výhodou
NABÍZÍME: perspektivní a zajímavou práci, stabilní zázemí nadnárodní korporace, 5 týdnů dovolené, závodní stravování, vzdělávací kurzy, zdravotní volno/sickday, mobilní telefon, notebook, občerstvení na pracovišti, závodní stravování, příspěvky na stravování, zvýhodněný rodinný tarif pro mobilní telefony, stabilní zázemí nadnárodní společnosti
KONTAKT: telefonicky 8–20 hod, e-mailem

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.