- 28 500 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místo výkonu práce: Hlinsko
NÁPLŇ PRÁCE: péče o klienty v jejich přirozeném prostředí, pracovník v sociálních službách svoji práci provádí dle pokynů svého vedoucího pracovníka, rozpisu péče a metodických postupů, jednoduché vedení dokumentace, individuální plánování, účast na poradách týmu, medického vedení a supervizí
POŽADAVKY: empatii a respekt, flexibilitu, vstřícnost a ochotu učit se novým věcem, schopnost práce v týmu, ochotu pracovat v nepravidelně rozvržené pracovní době, bezúhonnost, věk nad 18 let, zdravotní způsobilost, dokončené základní vzdělání, aktivní řidič, vlastní vůz podmínkou (cestovní náklady se hradí dle aktuálních vyhlášek)
Praxe vítaná ale není podmínkou (rádi zaučíme)
Výhodou kvalifikační kurz pracovníka v sociální službách (150 hodin) nebo střední odborné vzdělání v oboru ošetřovatel
NABÍZÍME: pružnou pracovní dobu, jistotu pracovního poměru ve stabilní organizaci, příjemný a přátelský pracovní kolektiv a vstřícný přístup vedení, smysluplnou práci, metodické vedení a supervize, nástupní plat odpovídající pozici pracovníka v sociálních službách, osobní ohodnocení / odměny
Nástup možný ihned. Počet požadovaných zaměstnanců 1–2.
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: stravenkový paušál, možnost osobního rozvoje, firemní akce, sickdays, 5 týdnů dovolené, individuální rozvržení pracovní doby, bonusy/prémie
První kontakt učiňte, prosím, na výše uvedeném telefonním čísle PO-PÁ 8.00–16.00h nebo na e-mailové adrese.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.