- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracovní poměr na dobu neurčitou, směnný provoz – nerovnoměrně rozvržená pracovní doba, plný pracovní úvazek. Předpokládaný nástup dle dohody.
Náplň práce: pomoc klientům při zvládání běžných úkonů péče o vlastní osobu, osobní hygieny, zajištění stravy, zajištění chodu domácnosti a zprostředkování kontaktu se společenským prostředím.
Požadavky: vzdělání v oboru nebo kurz pro pracovníky v sociálních službách (kurz je možné absolvovat do 18 měsíců po nástupu do zaměstnání), empatie, samostatnost, komunikační dovednosti, schopnost týmové spolupráce, řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič/řidička), znalost práce na PC.
Zaměstnavatel nabízí: výhodné platové podmínky, práci v příjemném prostředí, možnost dalšího vzdělávání.
Životopisy posílejte nejpozději do 21. 9. 2025 na e-mailovou adresu: e-mail přes .
Pro více informací kontaktujte paní Lucii Malou na telefonu: zobrazit tel. číslo (Po-Pá od 07:00 hod. do 14:00 hod.).

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.