- 25 000 – 27 000 Kč
- Plný úvazek
Náplň práce: poskytování odborného sociálního poradenství formou osobní a telefonické komunikace s klienty, zodpovídání emailových dotazů klientů, vyhledávání a poskytování potřebných informací pro zájemce a uživatele služby, vedení klientské dokumentace, spolupráce na projektech poradny, účast na týmových setkáních včetně pravidelné supervize, účast na vzdělávacích akcích, interních školeních a celoorganizačních pracovních setkáních. Jaké vzdělání, znalosti, schopnosti, dovednosti a možnosti byste měli mít: vzdělání splňující vzdělání pro výkon profese sociálního pracovníka podle zákona 108/2006 Sb, min. 1 rok praxe v sociální oblasti, doložená trestní bezúhonnost z důvodu registrace sociální služby, dovednosti: odpovídající počítačová gramotnost (MS Office – min. Word, Excel,Outlook, PowerPoint, Google), ovládání běžných kancelářských a prezentačních zařízení, vedení virtuální a klasické, papírové" administrativy, kultivovaný mluvený i písemný projev v českém jazyce, schopnosti: komunikativní a vstřícné jednání, otevřenost k práci se sebou samým a ochota se neustále vzdělávat, pečlivost, systematičnost, odolnost proti zátěž, organizační schopnosti, poctivost, kooperace, otevřenost k hodnotám organizace, možnost pracovat dva až tři dny v týdnu od 8.00 – 16.30 a jeden z těchto dnů působit v Občanské poradně v Praze, výhodou je aktivní zkušenost s poskytováním odborného sociálního poradenství, dobrá orientace v neziskovém sektoru a návazných službách a časová flexibilita. Co nabízíme: Pracovní poměr s úvazkem až 0,8 s 3 měsíční zkušební dobou, 6 týdnů dovolené, kreativní a rozvojové prostředí stabilní neziskové organizace, pracovní prostředí a vztahy, zaměřené na hodnoty a etiku práce,, interní vzdělávání zaměřené na aktuální potřeby pracovníků, soustavné vedení pracovníka a pravidelné hodnocení, metodickou podporu včetně supervize,mzdové podmínky odpovídající pracovním zkušenostem. Zaměstnanecké výhody: 6 týdnů dovolené, interní vzdělávání. Kontakt: e-mailem.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?