- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
Součástí Vaší práce bude:
příprava a zpracování podkladů pro naskladnění zboží – tvorba skladových karet, příjemek a zpracování faktur, případně překlady návodů k použití
komunikace s dodavateli ohledně reklamací (tuzemské i zahraniční)
orientace ve skladových dokladech, meziskladové přesuny
koordinace vratkového oddělení
práce s tabulkami a filtry v Excelu
Pro tuto pozici potřebujete:
znalosti na úrovni SŠ
znalost anglického jazyka na středně pokročilé úrovni (B2)
znalost MS Excel – funkce a nástroje, MS Word
logické a analytické myšlení, zdravý úsudek a „selský rozum“
pečlivost, spolehlivost, organizační schopnosti, otevřenost učit se novým věcem, komunikační dovednosti
časovou flexibilitu, řidičský průkaz sk. B
Výhodou:
praxe výhodou, ale vhodné i pro šikovného absolventa
orientace v oblasti parfémů a kosmetiky
V el nino budete:
členem moderního týmu v Nové Pace
pracovat na svojí budoucnosti v perspektivní rostoucí společnosti
rozvíjet svoje dovednosti a vzdělávat se
Místo výkonu práce: Nová Paka
Pokud máte zájem zúčastnit se výběrového řízení na tuto pozici, zašlete svůj životopis, kontakt Dominika Kožnarová, zobrazit tel. číslo .
, tel.Společnost el nino parfum, s.r.o. je obchodní společností zabývající se prodejem parfémů a kosmetiky pro stovky klientů z celé Evropy.
Výhody:
ozázemí úspěšné společnosti, perspektivu a jistotu zaměstnání – pracovní pozice je na dobu určitou, ale s perspektivou na dobu neurčitou
o zaměstnanecké benefity (týden dovolené navíc, dotované obědy, příspěvek na návštěvu bazénu, posilovny, unišeky, firemní akce a další)
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?