- 60 000 – 90 000 Kč
- Plný úvazek
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Předpoklad nástupu do zaměstnání: srpen 2023 nebo dle dohody. Platové zařazení: 10. platová třída (dle NV č. 341/2017 Sb.).
Co bude náplní Vaší práce: zajišťování přípravy, realizace a dozorování investičních akcí; zajištění rozpočtů a plánů nákladů na projektové práce; příprava, uzavírání a provádění změn smluv s dodavateli; prověřování a zajišťování úplnosti projektové dokumentace; zpracování zápisů a protokolů o průběhu a předávání staveb; zajišťování odstraňování nedostatků; kontrola čerpání finančních prostředků; zastupování města ve stavebních a jiných řízeních; průběžná kontrola čerpání finančních prostředků z rozpočtu na konkrétní investice, vyhodnocování efektivity investic a podávání návrhů na změny a vyřizování žádostí; řízení jednotlivých dotované projektů (žádosti o dotace, monitorovací a závěrečné zprávy, atd.).
Co od Vás zaměstnavatel očekává: vstřícnost k občanům a umění jednat s lidmi; výbornou znalost práce na PC, především v MS Office; znalost regionu, časovou flexibilitu, ochotu se dále vzdělávat; praxe v požadovaném oboru výhodou; znalost a zkušenost v oblasti realizací veřejného prostranství a veřejné zeleně výhodou; autorizace ve stavebnictví výhodou; orientace v rozpočtových programech výhodou; řidičský průkaz sk. B; orientace v právních předpisech souvisejících s oborem požadované práce, především v zákoně č. 183/2006 Sb., stavební zákon, a v prováděcích vyhláškách, zákoně č.134/2016 Sb., o veřejných zakázkách, a v zákoně č. 128/2000 Sb., o obcích.
Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících ÚSC: státní občanství ČR, trvalý pobyt v ČR; nad 18 let věku, znalost jednacího jazyka; bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům.
Kvalifikační předpoklady dle nařízení vlády č. 341/ 2017 Sb.: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu technického zaměření (výhodou stavební zaměření).
Zaměstnavatel nabízí: stabilní zázemí úřadu územní samosprávy, podporu profesního i osobního rozvoje, po zkušební době osobní ohodnocení, mimořádné odměny, příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, 3 dny zdravotního volna, 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, služební telefon s možností soukromého využití za snížený tarif, kurzy angličtiny.
Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení a titul zájemce; datum a místo narození, státní příslušnost zájemce; místo trvalého pobytu zájemce (z důvodu kontaktu uveďte i tel. číslo nebo e-mail); číslo občanského průkazu, datum a podpis zájemce; vzor přihlášky naleznete na: Formuláře odboru správy úřadu – Nové Město nad Metují – oficiální stránky (novemestonm.cz).
K přihlášce se připojí tyto doklady: strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o předchozích a dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech; výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, popř. čestné prohlášení o bezúhonnosti; úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně kopie osvědčení o absolvovaných kurzech prohlubování kvalifikace v požadovaném oboru; motivační dopis.
Termín podání přihlášek: do 7. 7. 2023.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované pracovní místo.
Posouzení přihlášek do výběrového řízení proběhne v pondělí 10. 7. 2023. Výběrové řízení s vybranými uchazeči se uskuteční v pátek 14. 7. 2023.
Bližší informace podá Ing. Pavel Korda, vedoucí Oddělení rozvoje města, telefon: zobrazit tel. číslo , mobil: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Přihlášky doručte buď osobně na podatelnu MěÚ Nové Město nad Metují, nebo zašlete na adresu: MěÚ Nové Město nad Metují, nám. Republiky č. p. 6, PSČ 549 01.
Přední stranu obálky označte slovy: „Výběrové řízení – ORM – Neotvírat“.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.