Náplň práce :
- Přijímání a vyřizování objednávek zákazníků; vyřizování telefonických a mailových dotazů;
případné řešení reklamací (spolupráce se skladem); kontrola zakázek, jejich vedení v informačním systému; fakturace, tvorba cenových nabídek; kontrola saldokont zákazníků.
Zaměstnanecké výhody a benefity:
Příspěvek na zdraví až 3000,– Kč měsíčně.
Informace o náboru :
Životopisy zasílejte mailem na adresu e-mail přes . Pro případné další dotazy volejte na tel.číslo zobrazit tel. číslo .
Požadavky na zaměstnance :
- Středoškolské vzdělání s maturitou / nástavbové / vyšší odborné vzdělání
- Dobrá znalost českého jazyka, částečná znalost anglického jazyka (mírně pokročilý), německý jazyk výhodou
Osobnostní předpoklady a dovednosti :
- Inicialtiva, spolehlivost, samostatnost, flexibilita, komunikační zdatnost.
Pozice je vhodná i pro čerstvé absolventy se zájmem o obchodní činnost, kterým ze začátku nabízíme poskytnutí potřebné podpory. Pracovněprávní vztah uzavřen v hlavním pracovním poměru na dobu neurčitou, možnost je i uzavření Dohody o provedení práce nebo Dohody o pracovní činnosti.



