- 45 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek

FUNDRAISINGOVÝ MANAŽER /FUNDRAISINGOVÁ MANAŽERKA – Pracovní poměr na dobu neurčitou, plný pracovní úvazek, jednosměnný provoz.
Náplň práce: Manažer/ka péče o dárce zodpovídá za dlouhodobé strategie pro práci s dárci a firemními partnery Agentury pro rozvoj Broumovska. Spolupráce s marketingovým oddělením a odpovědnost za plnění ročních cílů fundraisingu od individuálních a firemních dárců. Dárce na osobních jednáních nadchnout pro naše projekty, hravě si poradit s hromadnou komunikací při kampaních pro drobné dárce nebo s databází CRM systému.
Požadavky: Vytvoření, zavedení a vyhodnocení strategie fundraisingu a péče o dárce APRB, která je v souladu se strategickým směřováním APRB, nastavení a zavedení systému péče o dárce a firemní partnery, rozvíjení vztahového fundraisingu – péče o svěřené portfolio velkých individuálních a firemních dárců ve všech fázích: identifikace, kvalifikace, kultivace, žádost o dar a péče o dárce. Příprava a vedení online fundraisingových kampaní prostřednictvím darujme.cz, práce se CRM jako nástroje podporujícího disciplinovanou práci s dárci, kultivaci vztahů s velkými dárci a systém péče o dárce, chuť rozvíjet vztahový fundraising včetně „major donor fundraising“, vést filantropickou konverzaci a rozvíjet osobní vztahy, má kuráž požádat o dar, pracovat s finančními rozpočty, zkušenost v Excelu a se CRM systémy, disciplína, trpělivost, nadhled, odpovědnost, výborný mluvený a písemný projev v češtině i v angličtině.
Zaměstnanecké výhody: pružná pracovní doba, možnost práce i Home office.
CV, motivační dopis a pracovní reference, posílejte do 31.10.2021 na e-mail: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?