- 35 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Trainee program
- Vhodné také pro absolventy

POŽADUJEME: ukončené minimálně středoškolské vzdělání (ekonomické zaměření výhodou); aktivně anglický jazyk (písemná i verbální komunikace na denní bázi); skvělou komunikaci, perfektní organizaci a pečlivost; odolnost vůči stresu, zodpovědnost a spolehlivost; schopnost samostatné tvůrčí a inovativní práce, a zároveň dobrá spolupráce v týmu.
NÁPLŇ PRÁCE: vyhledávání a monitoring grantových výzev; komunikace se žadateli, řešiteli a poskytovateli dotací; zajišťování komplexní projektové podpory špičkovým výzkumným týmům; připrava a podání projektových návrhů; správa a zajišťování finančního řízení projektů; poskytování konzultací a projektové poradenství; správa portfolia realizovaných výzkumných projektů.
VÝHODOU Vám bude: znalost dalšího cizího jazyka, znalost finančních toků a finančního řízení projektů, předchozí zkušenosti s výzkumnými projekty a granty.
NABÍZÍME: práci v příjemném kolektivu projektových manažerů; flexibilní pracovní dobu; 5 týdnů dovolené, dotované stravování; zvýhodněné bankovní služby a mobilní tarif; jazykové a zaměstnanecké kurzy; univerzitní školku; Microsoft Office zdarma do soukromých zařízení; možnost výkonnostních prémií a odměn.
Pracovní úvazek na hlavní pracovní poměr (možnost i zkráceného úvazku). Smlouva na dobu určitou (1 rok), s možností prodloužení na dobu neurčitou. Nástup možný ihned nebo dle dohody.
Písemné přihlášky (životopis a motivační dopis) posílejte elektronicky na e-mail přes . Více informací o fakultě naleznete na www.prf.jcu.cz.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?