- 26 000 – 30 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
místo výkonu práce : Čsl. armády 1112/27a, Krnov
Co bude Vaší náplní práce?
" Zodpovědnost za výsledky svěřeného úseku a za dodržování platných norem, standardů kvality a BOZP
" Optimalizace stávajících procesů podle hospodářských kritérií – efektivita, úspora, standard jakosti
" Správa, evidence a dispečink vozového a strojového parku
" Nakládání s odpadem
" Správa budov
" Řešení pojistných událostí
Co od Vás očekáváme?
" SŠ vzdělání technického směru
" Praxe na obdobné pozici min. 3 roky
" Praxe na vedoucí pozici min. 2 roky
" Znalost práce na PC (MS Office, výhodou znalost programu Helios)
" Znalost v oboru technická činnost v dopravě výhodou
" Schopnost pracovat samostatně i v týmu
" Výborné vyjednávací schopnosti
" Organizační schopnosti a vysoké pracovní nasazení
" Zodpovědnou a samostatnou práci
" Flexibilitu a odolnost vůči stresu a zátěži
" Řidičský průkaz sk. B
Co Vám za to nabízíme?
" Platové podmínky od 28.000,– Kč
Na co se můžete těšit?
o Zázemí stabilní, úspěšné a stále se rozvíjející společnosti
o Přátelské pracovní prostředí
o Možnost seberealizace a uplatnění svých zkušeností a znalostí
o Příležitost k profesnímu růstu a osobnímu rozvoji
o Služební auto
o Notebook, mobilní telefon
o Stravenky, odměny, další benefity
Místo pracoviště: Krnov
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, doba určitá rok, poté doba neurčitá
V případě zájmu o tuto pozici zašlete prosím svůj strukturovaný životopis s fotografií na e-mail e-mail přes
Z : 29.10.2018

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.