- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro zdravotně postižené
místo výkonu práce : Krnov, Čsl. armády 27a
Co bude Vaší náplní práce?
" Kompletní řízení skladu (plánování, organizování, kontrola)
" Zodpovědnost za výsledky svěřeného úseku a za dodržování platných norem, standardů kvality a BOZP
" Optimalizace stávajících procesů podle hospodářských kritérií – efektivita, úspora, standard jakosti
" Správa, evidence a dispečink vozového a strojového parku
Co od Vás očekáváme?
" SŠ vzdělání technického směru
" Praxe na obdobné pozici min. 3 roky
" Praxe na vedoucí pozici min. 2 roky
" Znalost práce na PC (MS Office, výhodou znalost programu Helios)
" Znalost v oboru technická činnost v dopravě výhodou
" Schopnost pracovat samostatně i v týmu
" Výborné vyjednávací schopnosti
" Organizační schopnosti a vysoké pracovní nasazení
" Zodpovědnou a samostatnou práci
" Flexibilitu a odolnost vůči stresu a zátěži
" Řidičský průkaz sk. B
Co Vám za to nabízíme?
" Platové podmínky od 28.000,– Kč
Na co se můžete těšit?
o Zázemí stabilní, úspěšné a stále se rozvíjející společnosti
o Přátelské pracovní prostředí
o Možnost seberealizace a uplatnění svých zkušeností a znalostí
o Příležitost k profesnímu růstu a osobnímu rozvoji
o Služební auto
o Notebook, mobilní telefon
o Stravenky, odměny, další benefity
Místo pracoviště: Krnov
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, doba určitá rok, poté doba neurčitá
V případě zájmu o tuto pozici zašlete prosím svůj strukturovaný životopis s fotografií na e-mail e-mail přes
Z : 8.8.2018
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?