- 50 000 – 90 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Jste organizační typ a máte zkušenosti z dopravy či logistiky?
Hledáte zaměstnání na vedoucí pozici, kde převezmete zodpovědnost?
Jste pozitivně naladěný člověk a pracujete rád s lidmi?
• zodpovědnost za organizaci a řízení dopravy nákladních vozidel pobočky
• personální vedení a organizace práce týmu zaměstnanců (cca 10 řidičů)
• kontrola a optimalizace celkových nákladů na dopravu (včetně externí přepravy a nákladů na opravu vozidel)
• zvyšování efektivity využívání strojního vybavení pobočky (bagry, nákladní vozidla)
• pravidelné reporty vybraných ukazatelů nadřízenému
• alespoň SŠ vzdělání
• předchozí zkušenosti v oblasti logistiky nebo dopravy podmínkou
• výborné organizační schopnosti, řídící schopnosti
• podnikatelského ducha a analytický způsob myšlení
• komunikativní znalost NJ nebo AJ výhodou
• uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel)
• samostatnost, flexibilitu a schopnost učit se novým věcem
• samostatnou a důležitou pozici v úspěšné mezinárodní společnosti
• příjemnou pracovní atmosféru
• motivující mzdové ohodnocení
• možnost seberealizace a prostor uskutečnit nové přínosné nápady
• nástup možný dle dohody

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.