- 27 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
NAPLŇ PRÁCE: příprava a zpracování podkladů k žádostem o dotaci z krajských, národních, evropských a dalších fondů, zpracování a příprava analýz, strategických studií, marketingových analýz apod., administrativa schválených žádostí o dotaci v jejich realizační a závěrečné fázi v daném dotačním programu, administrativa výběrových řízení, provádění a zpracování dotačních analýz dle zadání zaměstnavatele, další administrativní práce dle požadavků zaměstnavatele.
POŽADAVKY: SŠ/ VŠ vzdělání, ochota podávat nadstandardní výkony, znalosti v oblasti evropských a národních fondů výhodou, ale není podmínkou, znalost z čerpání dotací a dalších podmínek pro jejich získání výhodou, ale není podmínkou, povědomí o zákonu 137/2006Sb. o veřejných zakázkách výhodou, ale není podmínkou, ekonomické a právní povědomí výhodou, ale není podmínkou, analytické schopnosti, spolehlivost, pečlivost, komunikativnost, důslednost, vysoké pracovní nasazení, flexibilita, ŘP sk. B.
NABÍZÍME: perspektivní a zajímavou práci v příjemném prostředí na dobu určitou 12 měsíců s možností uzavření HPP na dobu neurčitou, možnost dalšího vzdělání – semináře, školení vč. profesního růstu ze specialisty junior na pozici senior, flexibilní pracovní doba, zázemí nově vybudované kanceláře v centru města, nadstandardní výbava pro pracovní pozici – PC, mobilní telefon, buffé přímo v kanceláři, zaměstnanecké výhody – příspěvky na stravování, motivační složky odměn dle nadstandardních výkonů, úzká spolupráce s majitelkou firmy a s úspěšným kolektivem v dotačním managementu. Místo výkonu práce: Boskovice – 5 min. docházková vzdálenost od autobusové zastávky a 15 min. vlakové nádraží.
Motivační dopis a životopis zasílejte na e-mail: e-mail přes a do předmětu e-mailu uveďte „Junior projekt manažer“, kontaktní osoba: Bc. Michaela Karásková, mob. zobrazit tel. číslo – volat PO-PÁ 8.00–17.00 hod.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?