- 28 875 Kč
- Plný úvazek
ZAMĚSTNAVATEL MÁ ZÁJEM ZAMĚSTNAT I OBČANY UKRAJINY
POŽADAVKY: vzdělání VŠ ekonomického zaměření, praxe jako controller ideálně ve výrobní společnosti, znalost práce na PC, nadstandardní znalosti MS Office Excel, analytické myšlení,
samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost, dobrá komunikace a aktivní přístup k práci, znalost AJ – mírně pokročilá úroveň, znalost SAP výhodou
POPIS PRÁCE: PP na dobu neurčitou, tvorba a údržba systému vyhodnocování zakázek, organizace zakázkových komisí, analýza problematických zakázek, kontorola správnosti výpočtu kalkulačních sazeb, kontrola rozpouštění režijních nákladů, zpracování controllingových operací v rámci měsíční závěrky (kontroly, rozúčtování nákladů), kontrola a uvolňování faktur do účetnictví, kontrola nákupních objednávek z hlediska účtování, vypracovávání soustavy reportů, výpočet měsíční produktivity, analýzy nákladovosti výrobních středisek, tvorba podkladů pro plánovací proces ostatních oddělení, sumrizace a výpočet finančního plánu na další rok
ZAMĚSTNAVATEL NABÍZÍ: zázemí a stabilitu prosperující české společnosti, samostatnou a kreativní práci, týden dovolené navíc, dotované závodní stravování přímo v areálu firmy, příspěvek na životní či penzijní připojištění, mimořádné příspěvky při pracovním výročí, svatbě či jubileu, moderní a čisté pracovní prostředí, čištění a údržba pracovních oděvů, nadstandardní ochrana zdraví zaměstnanců, přátelská firemní kultura, ve které se naslouchá potřebám zaměstnanců, permanentky na hokejové zápasy KOMETY Brno, společenské a sportovní akce pro zaměstnance, zastávka autobusu cca 200m od firmy (Vyškov, Nouzka), firemní parkoviště
KONTAKT: Vavrouchová Eva Mgr., tel.: zobrazit tel. číslo , 7:30–15 hod, e-mail: e-mail přes

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.