- 36 600 – 38 500 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Místo výkonu práce Pardubice.
Nástup možný IHNED.
Náplň práce : – komunikace se zákazníky a dodavateli, zaměřování interiérů, poradenství, zpracování grafických návrhů, tvorba cenových nabídek, zpracování objednávek, příprava katalogů, administrace zboží v e-shopu, práce s vnitropodnikovým informačním systémem
Požadujeme: – obchodní a komunikační dovednosti na vysoké úrovni, technické dovednosti,
znalost vizualizačních a konstrukčních programů výhodou, znalost nábytkářského trhu výhodou, řidičský průkaz sk. B, proaktivní myšlení
Nabízíme : – zajímavou pracovní náplň, zázemí stabilní a dlouhodobě se rozvíjející společnosti, možnost pracovního uplatnění v dobrém kolektivu, velmi dobré platové ohodnocení s motivační složkou
Zaměstnanecké výhody: stravenky, možnost dalšího odborného a jazykového vzdělávání
První kontakt telefonicky, emailem nebo osobně po domluvě

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.