- Plný úvazek

Chceme kandidáta, který má zkušenosti v oblasti účetnictví s přesahem do daňové problematiky. Budete řešit nastavení a vedení účetní a daňové agendy v organizaci, koordinovat tuto činnost s účetními, finančními a jinými systémy organizace a komunikovat se správci daně. Náplní práce je i kalkulace daní (DPH, daň silniční, energetické daně, daň z nemovitostí), následně příprava daňových přiznání a realizace zákonných odvodů daní.
Pro tuto pozici nutně potřebujete:
o-obrá znalost a aktivní užívání programů MS Office.
Pokud budete úspěšní:
očeká na Vás práce pro evropskou jedničku ve svém oboru
ozaškolení v adaptačním programu
oodborný růst a osobnostní rozvoj, školení dle potřeby
odostanete motivující finanční ohodnocení včetně zaměstnaneckých výhod dle platné kolektivní smlouvy
Způsob kontaktu: předem telefonicky dohodnout schůzku
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?