- 32 000 – 34 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
V případě zájmu zaslat strukturovaný životopis na email: e-mail přes
Místo výkonu práce – SEA – Chomutov, s.r.o., Tovární č.p. 5534, 430 01 Chomutov 1
Máte technické vzdělání, ale vždycky Vás více lákal obchod? Chcete pracovat na zajímavých projektech v oblasti výroby strojů pro velké české a zahraniční obchodní partnery v prostředí středně velké dynamické firmy? Zvládáte komunikovat jak navenek, tak dovnitř firmy jako spojovací článek mezi zákazníkem a interním technickým oddělením? Zvládáte angličtinu na pokročilé úrovni a k tomu máte slušnou znalost němčiny? Pak je tato pozice přesně pro Vás!
Vzdělání – VŠ (možno i SŠ s odpovídající praxí) – technického zaměření ideálně v oblasti výroby strojů a strojních zařízení
Pracovní náplň – Vedení a koordinace projektů pro české a zahraniční zákazníky , Nastavování a udržování obchodních vztahů se stávajícími a novými zákazníky, Spolupráce s kolegy z technického útvaru při řešení jednotlivých projektů, a při tvorbě cenových nabídek, vyhledávání nových obchodních příležitostí
Požadavky – schopnost týmové práce, komunikativnost, orientace v technické dokumentaci, znalost práce na PC, flexibilita, ochota se vzdělávat, řidičský průkaz sk. B, angličtina – na pokročilé úrovni slovem i písmem, němčina – velkou výhodou
Výhody – zázemí stabilní společnosti, indispoziční volno nad rámec standardní dovolené, vzdělávací kurzy, udržování a zvyšování kvalifikace, příspěvek na stravování, příspěvek na sportovní a kulturní aktivity, příspěvek na penzijní připojištění, odměny za maximální využití pracovní doby, teambuildingové akce, mobilní telefon, dentální hygiena, bezúročné půjčky
Mzda – od 35. 000,– Kč + prémie a odměny dle praxe a vzdělání
Praxe – výhodou
Pracovní poměr – po zapracování na dobu neurčitou
Pracovní doba – jednosměnný provoz PO-PÁ
Nástup možný ihned

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.