Reprezentování daného obchodního místa, zabezpečování jeho provozu a poskytování servisu retailové klientele a klientele v segmentu Mass Affluent.
Mezi hlavní činnosti patří
Plnění vlastních obchodních cílů díky aktivnímu prodeji produktů a služeb
Kontinuální rozvoj klientského portfolia
Zabezpečení celkového provozu obchodního místa
Administrativní činnosti
Aktivní spolupráce s kolegy z obchodního místa a z centrály
Zastupování nadřízeného v době jeho nepřítomnosti
Co je pro výkon této role stěžejní?
Zkušenost v oblasti bankovnictví/ finančních služeb
Schopnost analyzovat potřeby klienta a navrhnout optimální řešení
Velice dobré komunikační a vyjednávací dovednosti
Co je podmínkou pro přijetí?
Minimálně ukončené SŠ vzdělání s maturitou
Řidičský průkaz sk. B
Předložení výpisu z rejstříku trestů při nástupu
Co Vám nabízíme?
Týden dovolené nad rámec zákona
Cafeteria systém – flexibilní zaměstnanecké výhody zahrnující příspěvek na stravování, penzijní pojištění, volnočasové aktivity a 1–5 dní Free Days
Dny volna navíc – sick days, parents day atd.
Pozn. Výše finančního ohodnocení se odvíjí od plnění plánů a délky úvazku
Své životopisy a název pozice vč. Lokality zasílejte na e-mail: e-mail přes