- 40 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
Reprezentování daného obchodního místa, zabezpečování jeho provozu a poskytování servisu retailové klientele a klientele v segmentu Mass Affluent.
Mezi hlavní činnosti patří
Plnění vlastních obchodních cílů díky aktivnímu prodeji produktů a služeb
Kontinuální rozvoj klientského portfolia
Zabezpečení celkového provozu obchodního místa
Administrativní činnosti
Aktivní spolupráce s kolegy z obchodního místa a z centrály
Zastupování nadřízeného v době jeho nepřítomnosti
Co je pro výkon této role stěžejní?
Zkušenost v oblasti bankovnictví/ finančních služeb
Schopnost analyzovat potřeby klienta a navrhnout optimální řešení
Velice dobré komunikační a vyjednávací dovednosti
Co je podmínkou pro přijetí?
Minimálně ukončené SŠ vzdělání s maturitou
Řidičský průkaz sk. B
Předložení výpisu z rejstříku trestů při nástupu
Co Vám nabízíme?
Týden dovolené nad rámec zákona
Cafeteria systém – flexibilní zaměstnanecké výhody zahrnující příspěvek na stravování, penzijní pojištění, volnočasové aktivity a 1–5 dní Free Days
Dny volna navíc – sick days, parents day atd.
Pozn. Výše finančního ohodnocení se odvíjí od plnění plánů a délky úvazku
Své životopisy a název pozice vč. Lokality zasílejte na e-mail: e-mail přes

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.