- 33 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek

Pracoviště: práce z domova. OKRESNÍ KOORDINÁTOR- okres Hodonín. Určitě ne 90% práce z domova!Jedná se o práci z domova i v terénu, kdy je myšleno: v terénu: návštěva klienta, u něj sběr dat a dotazování. Z domova: finální zpracování dat do PC. Od května vstupuje v platnost nové nařízení GDPR o ochraně osobních údajů. Nabízíme tedy zaměstnání v této oblasti, kdy rozšiřujeme tým hned o několik pozic (poradci, analytici, aj.) Každopádně v začátcích nabízíme možnost spolupráce na DPČ, tudíž vhodné k jinému zaměstnání, rozhodně ne na plný úvazek. Některé z pozic umožňují práci z domova, jiné předpokládají práci v terénu. Vzhledem k tomu, že jde o novou oblast a poměrně odbornou nabízíme a zároveň požadujeme 7 denní víkendové školení, pro zájemce zdarma.
Náplň práce: poskytování konzultací a poradenství v oblasti ochrany osobních údajů, zpracování dat dle předem stanovených metodik, konzultace v týmu spolupracovníků.
Požadujeme: dobrá znalost na PC (MS Office, se zaměřením na Excel), samostatnost, spolehlivost a zejména trpělivost se smyslem pro detail, vlastní PC, MS Excel, vlastní připojení k internetu. Zkušenosti z projektů EU vítány.
Nabízíme: dlouhodobý pracovní vztah za odměnu 300 Kč/hod., samostatnou práci z domova z 90 % (mimo pracovní porady), oborné zaškolení na pozici a možnost kariérního postupu.
V době úvodního školení (cca 80 hodin) odměna 100 Kč/hod. Pokud Vás nabídka zaujala zašlete Vaše CV a motivační dopis na email: Monika Sasková, e-mail přes
Obslužná společnost a.s., Křišťanova 17, Praha 3, www.osas.cz
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?