- 65 000 Kč
- Plný úvazek
POŽADUJEME: Minimálně SŠ vzdělání (VŠ vzdělání výhodou);
Pracovní zkušenosti na administrativní pozici, znalost vysokoškolské administrativy výhodou
Uživatelská znalost práce na PC – MS Office (Word, Excel, PowerPoint), internet, práce
s emailovou poštou;
Aktivní znalost anglického jazyka slovem i písmem (min. úroveň B1);
Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič/-ka; Svědomitost, pečlivost, samostatnost;
Komunikativnost, aktivní přístup k práci a organizační schopnosti.
NÁPLŇ PRÁCE: Zajišťování studijní agendy bakalářských a navazujících magisterských studijních programů (českých i zahraničních);
Spolupráce při zajišťování agendy doktorských studijních programů;
Evidence uchazečů o studium, zpracovávání dokumentů a statistik dle svěřené evidence;
Zajišťování administrativní, poradenské, spisové a dokumentační činnosti pracoviště související se studiem na fakultě a portálem absolventů;
Podílení se na organizaci státních zkoušek a dalších fakultních ceremoniálů;
Zajišťování aktualizace webových stránek týkajících se studia a nabídek práce pro absolventy;
Podílení se na přípravě akreditačních materiálů;
Obsluha interního systému studijní agendy; Plnění dalších úkolů dle pokynů vedoucí pracoviště.
NABÍZÍME: Příjemné pracovní prostředí v mladém týmu a nově zrekonstruovaných prostorách fakulty; Možnost osobního i profesního rozvoje (jazykové a zaměstnanecké kurzy);
Další zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, stravenky, zvýhodněné mobilní volání či bankovní služby u partnerské banky, MS Office zdarma pro soukromé využití).
Uvažovaný nástup: leden 2020
Délka pracovního poměru: předpoklad do srpna 2021 (zástup za mateřskou dovolenou)
Pracovní úvazek: 1,0
20 000 – 25 000 Kč měsíčně (dle Mzdového předpisu JU)
Místo výkonu práce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Fakulta rybářství a ochrany vod, Na Sádkách 1780, České Budějovice
Strukturovaný životopis, motivační dopis a kopii dokladu o nejvyšším ukončeném vzdělání zasílejte Ing. Mirce Průšové na e-mail e-mail přes nebo na adresu Fakulta rybářství
a ochrany vod, Zátiší 728/II, 389 25 Vodňany nejpozději do 29. 11. 2019.
Více informací na http://www.frov.jcu.cz/cs/home-button/uredni-deska/volna-pracovni-mista

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.