- 35 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
POŽADAVKY: vzdělání SŠ ekonomického směru s maturitní zkouškou, základní znalost následujících předpisů: zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů, aktivní a samostatný přístup k práci, pečlivost, komunikativnost, spolehlivost, důslednost, velmi dobrá znalost práce na PC, výhodou je praxe nejméně 1 rok na pozici účetní, dále praxe ve veřejné správě a znalost informačního systému VERA
POPIS PRÁCE: PP na dobu určitou – zástup za dlouhodobou nemoc, nástup možný ihned, možnost i zkráceného úvazku, provádění uceleného souboru účetních operací na jednotlivých účtech, zpracování účetních dokladů, účetních knih a ostatních účetních písemností
ZAMĚSTNAVATEL NABÍZÍ: pružnou pracovní dobu, pět týdnů dovolené, 3 dny indispozičního volna (sick day), příspěvek zaměstnavatele na stravování
KONTAKT: písemné přihlášky je nutné doručit do 07.02.2025 do 12:00 hodin na podatelnu MěÚ nebo na adresu: Město Slavkov u Brna, Mgr. Bohuslav Fiala, Palackého náměstí 260, 684 01 Slavkov u Brna.
Přihláška uchazeče (-ky) musí obsahovat: jméno, příjmení, titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, datum a podpis uchazeče
K přihlášce uchazeč (-ka) doplní tyto doklady: strukturovaný životopis s akcentem na dosavadní praxi, doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší tří měsíců
Informace k termínu výběrového řízení: uchazečům, kteří budou splňovat podmínky výběrového
řízení, bude zaslána Pozvánka k výběrovému řízení na e-mail, který uchazeč uvede v přihlášce
k výběrovému řízení. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu. Přihláška a další požadované dokumenty k výběrovému řízení budou zpracovány a uchovávány v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, čl. 13.
Více informací k výběrovému řízení na www.slavkov.cz (úřední deska)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?