- 30 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
POŽADAVKY: vzdělání SŠ ekonomického směru s maturitní zkouškou, základní znalost následujících předpisů: zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů, aktivní a samostatný přístup k práci, pečlivost, komunikativnost, spolehlivost, důslednost, velmi dobrá znalost práce na PC, výhodou je praxe nejméně 1 rok na pozici účetní, dále praxe ve veřejné správě a znalost informačního systému VERA
POPIS PRÁCE: PP na dobu určitou – zástup za dlouhodobou nemoc, nástup možný ihned, možnost i zkráceného úvazku, provádění uceleného souboru účetních operací na jednotlivých účtech, zpracování účetních dokladů, účetních knih a ostatních účetních písemností
ZAMĚSTNAVATEL NABÍZÍ: pružnou pracovní dobu, pět týdnů dovolené, 3 dny indispozičního volna (sick day), příspěvek zaměstnavatele na stravování
KONTAKT: písemné přihlášky je nutné doručit do 07.02.2025 do 12:00 hodin na podatelnu MěÚ nebo na adresu: Město Slavkov u Brna, Mgr. Bohuslav Fiala, Palackého náměstí 260, 684 01 Slavkov u Brna.
Přihláška uchazeče (-ky) musí obsahovat: jméno, příjmení, titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, datum a podpis uchazeče
K přihlášce uchazeč (-ka) doplní tyto doklady: strukturovaný životopis s akcentem na dosavadní praxi, doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší tří měsíců
Informace k termínu výběrového řízení: uchazečům, kteří budou splňovat podmínky výběrového
řízení, bude zaslána Pozvánka k výběrovému řízení na e-mail, který uchazeč uvede v přihlášce
k výběrovému řízení. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu. Přihláška a další požadované dokumenty k výběrovému řízení budou zpracovány a uchovávány v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, čl. 13.
Více informací k výběrovému řízení na www.slavkov.cz (úřední deska)

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.