- 35 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek, Trainee program
- Vhodné také pro cizince
Nástup dle dohody, pracovní poměr na 1 rok, pak prodloužení. Min. SŠ vzdělání ekonomického směru + prokazatelná praxe.
Koho hledáme?
Do naší optimistické účtárny hledáme posilu, která se v účetnictví pohybuje s jistotou a lehkostí. Pokud máš rád/a pořádek v číslech, termíny jsou pro tebe výzvou, s Excelem umíš kouzlit a dokážeš udržet finance ve skvělé kondici, jsi náš člověk!
Co bude tvou denní činností?
Dostaneš od nás prostor a důvěru – budeš zpracovávat celkovou účetní agendu vybraných společností, které jsou plátci DPH. Budeš účtovat faktury přijaté/vydané, vč. záloh, bankovní operace, pokladnu, majetek. Budeš mít na starost agendu pohledávek a závazků, párování saldokonta, výsledky inventur a přiznání k DPH. Také budeš mít na starost mzdovou oblast.
Sečteno a podtrženo – setkáš se s kompletním vedením účetní agendy našich společností.
K tomu budeš spolupracovat na měsíčních uzávěrkách a pravidelném reportingu pro vedení holdingu.
Co ti nesmí chybět…
" Znalost účetních předpisů, daňové legislativy, zákoníku práce.
" Týmový duch, protože u nás vzájemné konzultace, rady a výměna zkušeností jsou samozřejmostí.
" Určitě bys měl/a umět využívat MS Office – Excel musíš mít v malíku, protože bez tabulek to nepůjde.
" Praxe min. 5 let je podmínkou.
Co Ti nabídneme?
Určitě se můžeš těšit na bezvadný tým, který si je vzájemnou oporou. Práce bude dost, ale s tvojí precizností to určitě společně zvládneme. Nabízíme týden dovolené navíc a práci ve firmě, založené na rodinných hodnotách a férovosti, vč. dobrého mzdového ohodnocení.
Pokud hledáš stabilní a přátelské prostředí, kde se počítá nejen s čísly, ale i s tebou, ozvi se nám!
Kontakt na tel. Po-Pá od 7:00 do 16:00 hod, na mail.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?