- 30 000 – 56 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
KO: Hynarová Eva, tel.: zobrazit tel. číslo , volat PO – PÁ od 7:00 do 15:00 hod, e-mail: e-mail přes odpovědní formulář.
Požadujeme: ÚSO s maturitou, minimálně 2 roky praxe v oblasti HR (nábor, personální administrativa), znalost pracovně právní legislativy, základů mzdové agendy a GDPR, vhodná je zkušenost se zaměstnáváním cizinců, výborná znalost práce na PC (MS Office, vítána je zkušenost s HR systémy a Linkedln Rucruiter), schopnost spojit pečlivost v administrativě s kreativitou v náboru a komunikaci, proaktivitu – chuť hledat co funguje a umět to prosadit, samostatnost, pečlivost, svědomitost, dobré organizační a komunikační schopnosti.
Náplň práce: vedení kompletní personální agendy, komunikace s úřady, nábor zaměstnanců, vytváření a rozvíjení personálního marketingu a employer brandingu, vzdělávání a rozvoj zaměstnanců, spolupráce s personálními agenturami a ÚP.
Zaměstnanecké výhody: stravenky nebo stravenková karta, 25 dnů dovolené, pracovní volno nad rámec stanovený zákonem, sleva při tankování pohonných hmot pro soukromé účely, zvýhodněný běžný účet v bance, zvýhodněné ceny neomezených tarifů u mobilního operátora (volání + data).
TQM - holding s.r.o.
Těšínská 1028/37
746 01 Opava
IČO: 49606395
Datová schránka: wx87yup
Další informace:
GPS: 49.933964,17.916924,
S-JTSK: -495818.93 -1088349.72,
RUIAN: 24375675
Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.