- 45 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Potřebujeme někoho, kdo splňuje předpoklady podle § 4 zákona č. 312/ 2002 Sb.
Požadavky jsou především na dosažené vzdělání, a to dle § 13a) zákona č. 183/2006 Sb. (stavební zákon) musíte splňovat alespoň jednu z těchto variant:
Výhodou praxe ve státní správě nebo samosprávě.
Výhodou absolvovaná ZOZ na úseku územního plánování a stavebního řádu.
Výhodou také znalosti a zkušenosti s aplikací předpisů stavebního práva, zejm. zákona č.183/2006 Sb., zákona č. 13/1997 Sb., zákona č.500/2004 Sb. správní řád.
Pečlivost, zodpovědnost a systematickou práci.
Dobrá znalost práce na PC, pro začátek alespoň Word, Excel a Outlook.
Řidičské oprávnění sk. B, být aktivní řidič.
Dobré komunikační schopnosti.
Schopnost samostatné práce i práce v týmu.
Zaměstnanecké výhody:
osobní příplatek až do výše 50 – 100% ze základního platu jako trvalá složka platu;
mimořádné odměny;
25 dnů dovolené;
3 dny indispozičního volna;
pružná pracovní doba se čtvrtletním vyrovnávacím obdobím;
stravenkový paušál, zaměstnanecký program pro mobilní volání, využití rekreačních zařízení města, příspěvky na sport nebo rekreaci a další příspěvky dostupné po zapracování);
TERMÍNY:
Přihlášky lze odevzdávat do: 15.11.2023 12:00
Předpokládaný termín výběrového řízení: 20.11.2023
Podrobnější informace na webových stránkách města https://www.zdarns.cz/mestsky-urad/nabidka-zamestnani/referent-referentka-sup.pdf

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.