- 50 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

z: 25.07.2022 – místo vhodné i pro OZZ, na dobu určitou – zástup za RD, nástup možný dohodou
Podrobné informace k přihlášení se do výběrového řízení včetně požadovaných dokladů jsou uvedeny ve vyhlášení výběrového řízení č. 4/2022 – Referent/referentka odboru stavebního řádu, územního plánování a rozvoje, jehož úplné znění je zveřejněno na úřední desce MěÚ a www stránkách města na adrese:
https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/
https://www.mesto-studenka.cz/urad/uredni-deska-2/
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo pracovní místo neobsadit, nebo toto výběrové řízení zrušit kdykoliv v jeho průběhu.
Nestačí zaslat pouze životopis elektronicky, je nutno postupovat dle zadání ve vyhlášení výběrového řízení, tj. zaslat požadované doklady se všemi náležitostmi fyzicky do 12.08.2022.
Doporučujeme prostudovat podmínky (vzdělání, praxe v oboru) na webových stránkách města.
Zaměstnanecké výhody: stravenky.
Předpokládaný termín konání výběrového řízení: 24.08.2022 (harmonogram a obsah výběrového řízení budou zaslány uchazečům v pozvánce na jimi uvedené místo trvalého pobytu nebo jimi uvedenou kontaktní adresu nebo e-mailovou adresu).
Kontakt: Ing. Radmila Nováková, vedoucí odboru stavebního řádu, územního plánování a rozvoje, telefon: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes .
osobní kontakt dle domluvy s kontaktní osobou. Informace u kontaktní osoby:
PO, ST: 08:00–11:30 hodin, 12:30–17:00 hodin,
ÚT, ČT: 08:00–11:30 hodin, 12:30–14:00 hodin,
PÁ: 08:00–11:30 hodin, 12:30–13:00 hodin.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?