- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Platové podmínky: 10. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů
Předpokládaný nástup: 1. května 2025, případně dle dohody
Druh práce:
•
projednávání přestupků a rozhodování o nich podle § 60 odst. 2 zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka:
•
věk minimálně 18 let,
•
státní občanství České republiky, případně jiného členského státu Evropské unie s trvalým pobytem v České republice,
•
plná svéprávnost, bezúhonnost,
•
znalost českého jazyka jako jazyka jednacího,
•
vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
Další požadavky:
•
dobré komunikační schopnosti, asertivní a kultivované vystupování, odpovědnost, schopnost se rozhodnout, samostatná organizace práce,
•
dobrá znalost práce na PC (minimálně Word, Excel, Outlook, Internet),
•
výhodou je praxe při projednávání přestupků nebo v jiné oblasti veřejné správy, a případně:
o
zvláštní odborná způsobilost pro správní činnosti při přestupkovém řízení ve věci pořádku ve státní správě, pořádku v územní samosprávě, veřejného pořádku, občanského soužití a majetku dle vyhlášky č. 413/2024 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti, zkoušce vstupního vzdělávání a náležitostech osvědčení o vzdělávání úředníků územních samosprávných celků (dříve vyhláška č. 512/2002 Sb.)
o
odborná způsobilost úřední osoby oprávněné k provádění úkonů správního orgánu v řízení o přestupcích podle § 111 zákona č. 250/2016 Sb. o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich
Náležitosti přihlášky:
1.
jméno, příjmení, titul uchazeče,
2.
datum a místo narození,
3.
státní příslušnost,
4.
místo trvalého pobytu,
5.
číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
6.
telefonní kontakt, příp. e-mail,
7.
datum a podpis,
•
životopis, ve kterém uchazeč uvede údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech,
•
výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce nebo čestným prohlášením o bezúhonnosti; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
•
kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Přihlášku s požadovanými náležitostmi lze doručit:
•
písemně v zalepené obálce označené v levém horním rohu značkou „VŘ referent/ka obecné přestupky“, a to buď osobně na podatelnu Městského úřadu Veselí nad Moravou, park Petra Bezruče 697, nebo zasláním na adresu Město Veselí nad Moravou, tř. Masarykova 119, 698 01 Veselí nad Moravou, nebo
•
elektronicky do datové schránky města: ismbss3 nebo e-mailem na e-mail přes
a to nejpozději do 14. března 2025 do 14:00.
Předložené písemné doklady budou neúspěšným uchazečům vráceny.
Případné další informace sdělí:
Ing. Věra Frýdková, vedoucí odboru správní a Živnostenský úřad
telefon: zobrazit tel. číslo , e-mail:
nebo
Jitka Tomečková, personalistka
telefon: zobrazit tel. číslo , e-mail:

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.