- 45 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
V souladu s § 111 zákona č. 250/2016 Sb., (o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich) jsou stanoveny požadavky na oprávněnou úřední osobu následovně:
" vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu v programu právo a právní věda, právo nebo bezpečnostně právní studia na vysoké škole v ČR,
" nebo alespoň bakalářské vzdělání v jiné oblasti a zároveň prokázání zvláštní odborné způsobilosti (akreditace Ministerstva vnitra – zkouška dle zákona č. 250/2016 Sb.).
" výjimka: do 31. prosince 2023 může činnost oprávněné úřední osoby vykonávat také osoba, která nesplňuje podmínky podle § 111; po této době může činnost oprávněné úřední osoby vykonávat také úřední osoba, která nejméně 5 let projednávala přestupky a rozhodovala o nich.
" znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů, znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů,
" vítána praxe na obdobné pracovní pozici, případně praxe ve veřejných službách a správě,
" výhodou znalost legislativy související s vykonávanou činností, tj. zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich a zákona č. 251/2016 Sb., o některých přestupcích
" výhodou zkouška zvláštní odborné způsobilosti při přestupkovém řízení ve věci pořádku ve státní správě, pořádku v územní samosprávě, veřejného pořádku, občanského soužití a majetku,
" schopnost samostatného úsudku a rozhodování, příjemné vystupování, komunikativnost, flexibilita, dobrý písemný projev,
" schopnost pracovat pod tlakem,
" schopnost absolutní mlčenlivosti o údajích a informacích, se kterými přijde do styku při výkonu své funkce,
" znalost práce na PC – MS Office (Word, Excel, Outlook).
Náplň činnosti:
" vedení správního řízení ve věci přestupků,
" vyhotovení posudků na občany,
" vedení agendy pohledávek za pokuty a náklady řízení uložené v přestupkovém řízení.
Zaměstnanecké výhody: účast na akreditovaných odborných kurzech a školeních, zaměstnanecké benefity
Lhůta pro podání přihlášky: nejpozději do 16. 9. 2022 – 11.30 hodin.
Způsob podání přihlášky:
osobně v podatelně ÚMO Ústí nad Labem – Střekov, nebo písemně na adresu: ÚMO Ústí nad Labem – Střekov, Národního odboje 794/15, 400 03 Ústí nad Labem
v zalepené obálce zřetelně označené:
NEOTVÍRAT – „Referent/ka (přestupky)“ s uvedením jména, příjmení a adresy uchazeče.
Další důležité informace na webových stránkách MO Střekov
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.