- Plný úvazek

z: 21.5.2025, a:10.9.2025
Náplň práce: konzultace na úrovni QMS, vypracovává zprávy management review, ESG, COP, hodnocení rizik a zpracování hodnocení souladu ve společnosti, provádění školení zaměstnanců a výcvik na pracovišti, plánování, provádění a řízení interních i zákaznických auditů, vystavování certifikátů na základě požadavků zákazníka, zajištění doprovodu návštěv ze strany zákazníka a exkurzí, metodicky se podílí na řešení systémových problémů kvality, ŽP a BOZP
Požadavky: praxe v automomotive na pozici řízení kvality, udržování QMS, znalost normy ISO 9001,16949 a14001, znalost systému SAP, znalost cizího jazyka angličtina nebo němčina na písemné i komunikační úrovni, znalost normy VDA, procesu PPAP a SPC výhodou, člen 8D týmu při řešení problémů, adaptabilita, samostatnost, pečlivost, komunikační schopnosti, odolnost vůči stresu, sebevzdělávání, týmová práce
stravenky, 5 týdnů dovolené, příplatek za odpolední směnu, bonus za docházku, bonus za kvalitu, benefity dle vnitřního předpisu, benefit na kafeterii, profesní růst, náborový příspěvek
Inf: schůzka po předchozí telefonické dohodě. Pondělí až pátek 8:00 – 14:00 hod., zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo , Koblížková Miroslava
CIREX CZ s.r.o.
Průmyslový park 301
742 21 Kopřivnice
IČO: 46580140
Datová schránka: yxevws9
Další informace:
GPS: 49.599364347607,18.171162220926,
S-JTSK: -480872.68 -1127041.87,
RUIAN: 25828541
Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?