- 30 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Kvalita nebo kvantita? Toť otázka. Ovšem v tomto případě nám jde primárně o kvalitu. A proto do týmu hledáme člověka, který to vnímá stejně. Pokud máte zkušenosti z oblasti kvality - dodavatelské, zákaznické či výrobní - dejte nám o sobě vědět.
náplň práce
podílet se na plánování kvality v rámci vývoje produktu / procesu při zavádění nových projektů
spolupráce na definování požadavků na výrobek
řešení a zpracování reklamací v sériové fázi nových i stávajících projektů
návrhy nápravných opatření, analýza indikátorů kvality a tvorba kontrolních plánů
komunikace s ostatními odděleními v rámci zlepšování celkového výrobního procesu a vedení týmu
certifikační, zákaznické a interní audity
spolupráce a rozvoj lidí zodpovědných za operativní zajištění požadované kvality ve výrobě
aktivní podpora ve výrobě při optimalizaci procesů
komunikaci se zákazníkem a specifikaci jeho požadavků v oblasti kvality
co vám nabídneme
atraktivní mzdové ohodnocení
bonusy
5 týdnů dovolené
příspěvek na dopravu
interní vzdělávání
možnost kariérního růstu
co od vás očekáváme
SŠ/VŠ vzdělání ideálně technického směru
předchozí praxi na pozici v oblasti kvality - alespoň 3 roky
zkušenost z oblasti automotive velkou výhodou
aktivní znalost kvalitativních nástrojů
komunikativní znalost anglického jazyka
orientaci ve výkresové dokumentaci
aktivní přístup, schopnost samostatné i týmové práce
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?