- 25 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Informace o pozici:
Máte vztah k elektronice? Jste komunikativní, empatický a rozdat pár úsměvů navíc je pro Vás přirozené? Máte rádi skvělé produkty a služba lidem Vám je blízká? Jste nadšenci do mobilních telefonů, datových mobilních aplikací, nových technologií a dalších moderních technických vychytávek?
Pak pro Vás máme práci.
Aktuálně hledáme kolegu/kolegyni na pozici prodejní/ho konzultanta/tky do naší prodejny v Liberci v prestižní Pražské ulici.
Jak vypadá náplň vaší budoucí práce?
zodpovídáte za vedení prodejních rozhovorů se zákazníky
prodáváte zboží a služby
aktivně oslovujete zákazníky a pomáháte jim s výběrem produktů a služeb
přijímáte a vyřizujete reklamace
podílíte se na související práci v zázemí (příjem a vybalování zboží, úklid, objednávání příslušenství či náhradních dílů)
pracujete s hotovostí
Co byste měli umět?
měli byste mít SŠ nebo odborné vyučení zakončené maturitní zkouškou
měli byste mít příjemné vystupování, měl by být komunikativní a zodpovědný
předpokládáme samostatnost a flexibilitu – zodpovídáte za chod prodejny
základní znalost práce s PC – správa emailové schránky, úprava Word dokumentů, práce s internetem
měli byste být ochotni se vzdělávat, aktivně a samostatně
zkušenosti s aktivním prodejem jsou výhodou
Co Vám nabízíme?
zaměstnání na prestižní prodejně nejvyhledávanějšího specialisty na mobilní telefony v kraji
stabilní zázemí a příjemný kolektiv
zaměstnanecké slevy
firemní akce
fixní mzdu + provize z prodeje (sami se podílíte na výši své mzdy)
pracovní smlouvu na dobu neurčitou (po odpracovaných 9 měsících)
nástup možný ihned
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?