- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Místo výkonu práce: prodejna Mobilprovas (areál hypermarketu Tesco), Chebská 870/23, 353 01 Mariánské Lázně. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: krátký x dlouhý týden (9:00–20:00 h; jeden týden Po+Út+Pá+So+Ne, další týden pak pouze St+Čt). Náplň práce: obsluha zákazníků na prodejně, prezentace výrobků a služeb zákazníkům, aktivní prodej, komunikace se zákazníky na prodejně i po telefonu, příjem a vyřizování reklamací, administrativa, starost o chod prodejny, průběžně budete rozvíjet své odborné a prodejní znalosti a dovednosti. Požadujeme: mít rád/a práci s lidmi, mít chuť pracovat a učit se novým věcem, zvládat práci s počítačem na dobré úrovni, mít dobré komunikační a prezentační schopnosti, mít příjemné vystupování a vzhled, být optimistou/kou, splňovat podmínku morální a trestní bezúhonnosti, být spolehlivý/á a zodpovědný/á. Nabízíme: motivující mzda závislá na Vašich prodejních výsledcích, vyděláte si až 29.000,– Kč (nástupní plat je 24.600,– Kč), příjemné pracovní prostředí, sympatičtí kolegové, zázemí stabilní a dynamicky rozvíjející se společnosti, slevy na telefony a příslušenství a výhodné zaměstnanecké mobilní tarify (sleva na firemní výrobky/služby), úvodní 3–5 týdenní zaškolení na našich brněnských prodejnách, pravidelné soutěže v prodejních dovednostech o hodnotné ceny, bonusy/prémie, provize z prodeje. Kontakt pro zájemce: POUZE e-mailem; v případě zájmu nás, prosíme, kontaktujte výhradně e-mailem na e-mail přes
; na e-mail nám pošlete životopis s Vaší fotografií a dopis, proč chcete u nás pracovat; pokud nás Váš profil zaujme, budete během jednoho týdne telefonicky kontaktováni a následně pozváni na osobní pohovor.Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?