- 34 000 Kč
- Plný úvazek
Všeobecní administrativní pracovníci vykonávají různé kancelářské a administrativní činnosti podle stanovených postupů.
Příklady pracovních činností:
evidence, příprava, třídění, klasifikace a ukládání informací;
otevírání, rozdělování a odesílání pošty;
kopírování a faxování dokumentů;
příprava jednoduchých zpráv a korespondence;
evidence zařízení vydávaných zaměstnancům;
zodpovídání telefonických a elektronických dotazů a jejich předávání kompetentním osobám;
kontrola údajů, příprava faktur a podrobná evidence proběhlých finančních transakcí;
přepisování textů a údajů do počítače, korektury a opravy těchto opisů.
Integral Jobs s.r.o.
IČO: 23507551
Datová schránka: gfwsmxf
Další informace:
GPS: 49.757374225334,13.421433136827,
S-JTSK: -819111.25 -1069084.88,
RUIAN: 24468134
Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.