- 21 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Místem výkonu práce je Krnov. Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou. Předpokládaný nástup do pracovního poměru je od ledna 2023.
I. ZÁKONNÉ PŘEDPOKLADY:
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt a dosáhla:
" věku 18 let,
" je způsobilá k právním úkonům,
" je bezúhonná (§ 4 odst. 2 zákona č. 312/2002 Sb.),
" ovládá jednací jazyk,
" a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem.
II. POŽADAVKY:
" vyšší odborné vzdělání ukončené absolutoriem nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou nejlépe v oboru veřejné správy,
" výhodou praxe ve veřejné správě,
" znalost zákonů souvisejících s vykonávanou činností uvedených v popisu pracovního místa, který je součástí tohoto inzerátu jako hypertextový odkaz.
Osobnostní předpoklady:
" umění jednat s lidmi,
" schopnost samostatného rozhodování,
" citlivý přístup a vstřícnost ke klientům,
" řidičský průkaz sk. „B“.
III. DALŠÍ INFORMACE:
Přihlášku do výběrového řízení a popis pracovního místa nalezne uchazeč na stránkách města www.krnov.cz jako hypertextové odkazy přímo v textu inzerátu, nebo si je může vyzvednout u personalistky MěÚ v Krnově.
Do výběrového řízení se nelze přihlásit elektronicky z důvodu nutnosti doložení zákonem předepsaných dokladů. Vyhlašovatel výběrového řízení si vymiňuje právo nevybrat žádného
z přihlášených uchazečů a zrušit výběrové řízení v jeho průběhu a bez uvedení důvodu.
PLATOVÉ ZAŘAZENÍ:
Platové zařazení je v souladu s nařízením vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě – 9. platová třída.
Platové podmínky jsou v souladu se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoníkem práce, ve znění pozdějších právních předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších právních předpisů.
Přihlášky zasílejte do 7. 12. 2022 do 12.00 hod. na Městský úřad Krnov, k rukám personalistky, Hlavní náměstí 96/1, 794 01 Krnov. Obálku označte „Výběrové řízení – referent sociálních věcí- NEOTVÍRAT“. Na obálce neuvádějte svou zpáteční adresu!
Bližší informace podá Mgr. Ivo Zdráhal, zastupující vedoucího odboru sociálního
a školství, tel. zobrazit tel. číslo , nebo Bc. Dagmar Jatzková, DiS., personalistka, tel. zobrazit tel. číslo .
Po ukončení výběrového řízení budou dokumenty s osobními údaji a výpis z RT zaslány zpět uchazečům doporučenou zásilkou.
Z : 9.11.2022
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.