- 33 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
KONTROLOŘI KVALITY VÝROBNÍ
POŽADUJEME: znalost čtení výkresové dokumentace, znalost práce s měřidly, znalost MS Office především Excel, AJ komunikativní úroveň, ŘP sk. B, spolehlivost, přesnost, důslednost, ochota učit se novým věcem.
NÁPLŇ PRÁCE: uvolňování výroby, kontrola dle technologických postupů, řešení neshod, vyhodnocování neshodné výroby a zjištění případných kvalitativních rizik, správa a evidence reklamací, spolupráce při řešení nápravných opatření.
NABÍZÍME: zázemí stabilní české firmy, odměny v závislosti na výkonu a hospodaření, příspěvek na stravování a příspěvek na penzijní pojištění, možnost výhodného firemního telefonního tarifu.
PRVNÍ KONTAKT: životopisy zasílejte na: e-mail přes , případné dotazy Ing. Jana Petrová, tel. zobrazit tel. číslo .

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.