- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Náplň práce: péče o stávající zákazníky; aktivní vyhledávání a akvizice nových zakázek, identifikace požadavků zákazníka, analýza situace; konzultace, návrhy,prezentace vhodných řešení; zpracování nabídek; prezentace produktů a návrhů řešení u klientů; prezentace společnosti a jejích produktů na výstavách a veletrzích v tuzemsku i v zahraničí, vedení přehledu obchodních případů v CRM
Požadavky: SŠ/VŠ vzdělání (obchodního či technického zaměření); min. 3 roky praxe v obchodu (nutná zkušenost s akviziční činností v oboru IT); obchodní a prezentační dovednosti; přesvědčivost a příjemné vystupování, řidičský průkaz sk.B (aktivní řidič), ochota cestovat v rámci ČR i do zahraničít; zájem o technologie IT software; schopnost práce pod tlakem a odborné agrumentace, ochota učit se, aktivní přístup k sebevzdělávání; samostatnost, spolehlivost; flexibilita
Oceníme aktivní znalost NJ slovem i písmem (min. úroveň B2), aktivní znalost AJ
Nabízíme: zázemí stabilní české společnosti; příjemné pracovní prostředí v přátelském kolektivu v centru Českých Budějovic; atraktivní a dlouhodobě perspektivní pracovní náplň na HPP na dobu neurčitou; technickou podporu SW architektů a techniků společnosti; zaškolení, možnost profesního růstu; systém firemního vzdělávání vč. jazykových kurzů; práci s využitím moderních technologií; motivující systém odměňování (fixní mzda + výkonnostní složka + provize z prodeje), progresivní provizní řád, mzda v rozsahu od zkušební lhůty, přes zapracování, až k individuální výši dle výkonnosti a objemu uzavřených obchodů v rozmezí 25 000 – 50 000 Kč a více
Zaměstnanecké výhody: flexibilní začátek a konec pracovní doby, příspěvek na stravování, mimopracovní aktivity a firemní akce, bonusový systém odměňování
V případě zájmu kontaktujte zaměstnavatele e-mailem.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.