- 70 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek

Náplň práce: péče o stávající zákazníky; aktivní vyhledávání a akvizice nových zakázek, identifikace požadavků zákazníka, analýza situace; konzultace, návrhy,prezentace vhodných řešení; zpracování nabídek; prezentace produktů a návrhů řešení u klientů; prezentace společnosti a jejích produktů na výstavách a veletrzích v tuzemsku i v zahraničí, vedení přehledu obchodních případů v CRM
Požadavky: SŠ/VŠ vzdělání (obchodního či technického zaměření); min. 3 roky praxe v obchodu (nutná zkušenost s akviziční činností v oboru IT); obchodní a prezentační dovednosti; přesvědčivost a příjemné vystupování, řidičský průkaz sk.B (aktivní řidič), ochota cestovat v rámci ČR i do zahraničít; zájem o technologie IT software; schopnost práce pod tlakem a odborné agrumentace, ochota učit se, aktivní přístup k sebevzdělávání; samostatnost, spolehlivost; flexibilita
Oceníme aktivní znalost NJ slovem i písmem (min. úroveň B2), aktivní znalost AJ
Nabízíme: zázemí stabilní české společnosti; příjemné pracovní prostředí v přátelském kolektivu v centru Českých Budějovic; atraktivní a dlouhodobě perspektivní pracovní náplň na HPP na dobu neurčitou; technickou podporu SW architektů a techniků společnosti; zaškolení, možnost profesního růstu; systém firemního vzdělávání vč. jazykových kurzů; práci s využitím moderních technologií; motivující systém odměňování (fixní mzda + výkonnostní složka + provize z prodeje), progresivní provizní řád, mzda v rozsahu od zkušební lhůty, přes zapracování, až k individuální výši dle výkonnosti a objemu uzavřených obchodů v rozmezí 25 000 – 50 000 Kč a více
Zaměstnanecké výhody: flexibilní začátek a konec pracovní doby, příspěvek na stravování, mimopracovní aktivity a firemní akce, bonusový systém odměňování
V případě zájmu kontaktujte zaměstnavatele e-mailem.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.