- 31 000 – 36 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracovní poměr na dobu určitou, plný pracovní úvazek, jednosměnný provoz, po zapracování možno na dobu neurčitou, pozice je vhodná pro absolventy/absolventky.
Náplň práce: vytváření kompletní dokumentace dle požadavků zákazníka k finálním produktům, zajišťování přejímek, účast při auditech (interních, externích, certifikačních), řízení pořadových čísel, komunikace s ostatními útvary společnosti.
Požadavky: vyučení/středoškolské vzdělání ve strojírenském oboru, znalost čtení technické a výkresové dokumentace, komunikativní dovednosti, smysl pro práci v týmu, základní znalost ovládání PC (Windows, MS office), Aj, případně jiný jazyk výhodou, praxe na podobné pozici výhodou.
Zaměstnanecké výhody: nástupní mzdu odpovídající Vašim zkušenostem, stabilní zaměstnání – máme více než 35ti letou tradici, unikátní produkty, které vyvážíme do celého světa, prostor pro Vaše nápady a seberealizaci, přátelský pracovní kolektiv, pružná pracovní doba s pevnou částí od 9 do 14 hodin, vzdělávání v oboru a studium cizích jazyků (AJ, NJ, RJ), 25 dnů dovolené, stravování v závodní jídelně s obědy od 30 Kč, další zajímavé benefity, ze kterých si vybere opravdu každý (placené dny volna navíc při svatbě, narození dítěte apod., odměny za pracovní jubileum, životní jubileum, odchod do důchodu, firemní ubytovna, podpora sportovních aktivit, sponzoring týmu ve Vaší obci, firemní akce – sportovní, kulturní, zážitkové, životní pojištění a mnoho dalšího).
Kontakt e-mailem: e-mail přes
nebo prostřednictvím www.chtitvic.cz .Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?