- 35 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

NÁPLŇ PRÁCE: Zajišťování realizace projektu „Záruky pro mladé v Pardubickém kraji“,
reg.č.CZ.03.1.48/0.0/0.0/15_004/0000012: jednání s uchazeči o zaměstnání před jejich vstupem do projektu, podíl na předvýběru a výběru osob do projektu; organizace informačních schůzek, individuálního poradenství a dalších aktivit pro účastníky projektu; příprava dohod a další dokumentace vztahující se k účastníkům projektu, zadávání dat do informačních systémů; jednání se zaměstnavateli při přípravě žádostí o dotovaná pracovní místa v rámci projektu; kompletace žádostí o poskytnutí dotace na pracovní místa a příprava podkladů pro jednání schvalovacích komisí; zpracování vyúčtování poskytnutých dotací; příprava a zajištění veřejnosprávních kontrol a monitorovacích návštěv; individuální práce s účastníky projektu, poskytování konzultací a poradenství; vedení dokumentace projektu na úrovni kontaktního pracoviště; monitorování pracovních míst u zaměstnavatelů; příprava podkladů pro monitorovací zprávy.
DALŠÍ POŽADAVKY: minimálně střední s maturitní zkouškou pečlivost, logické myšlení, komunikační dovednosti, odolnost vůči stresu, znalost práce s lidmi, svéprávnost, výpis z rejstříku trestů, zdravotní způsobilost
NABÍZÍME: platové zařazení v 9. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy, po
zkušební době možnost přiznání osobního příplatku, pružná pracovní doba – plný úvazek,
předpokládaný nástup od 1.10.2022, pracovní poměr na dobu určitou, nejdéle do 31.5.2023 (zástup za mateřskou a následnou rodičovskou dovolenenou) se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění), 5 týdnů dovolené a 5 dní indispozičního volna (sick days), 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí, stravenky v hodnotě 90 Kč, příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb, odměny k životním a pracovním výročím
KONTAKT: V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis
s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii
dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 30.8.2022 na e-mailovou adresu
e-mail přes . Nedoložení dokumentů je považováno za nesplnění
požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení. Více info na www.uradprace.cz v sekci kariéra.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?