- 32 000 – 62 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Výběrové řízení probíhá v souladu s § 7 odst. 1 písm. b) z. č. 312/2002 Sb.,
Plné znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení (VŘ) včetně informací o způsobu přihlášení se do VŘ na: http://www.namestnosl.cz/volna-pracovni-mista/d-3169/p1=2882
Stručné vymezení pracovní náplně:
" příprava, realizace a vyhodnocení investičních akcí města (tj. řízení svěřené stavby z pohledu investora)
" koordinace dodavatelů, stavební dozor, přebírání prací
" příprava výběrových řízení na dodavatele prací
Předpoklady dle § 4 zákona o úřednících:
" státní občan ČR, příp. cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR
" věk alespoň 18 let
" způsobilost k právním úkonům
" občanská a morální bezúhonnost
" znalost českého jazyka
obor vzdělání: technický (nejlépe stavební)
znalosti/dovednosti:
" znalost postupu přípravy a realizace investičních (stavebních) projektů/akcí,
" orientace v procesu zadávání veřejných zakázek (zákon č. 134/2016 Sb., o veřejných zakázkách), orientace v zákoně č. 183/2006 Sb., stavební zákon,
" znalost práce na PC na uživatelské úrovni (MS Office),
" iniciativní přístup k plnění pracovních povinností a schopnost se trvale vzdělávat,
" flexibilitu, samostatnost, spolehlivost a pečlivost, schopnost týmové práce,
" dobré komunikační dovednosti, schopnost pracovat pod časovým tlakem,
" řidičské oprávnění skupiny B – aktivní řidič.
Dále výhodou:
" orientace ve veřejné správě (zákon č. 128/2000 Sb., o obcích)
Náležitosti písemné přihlášky uchazeče:
" jméno, příjmení a titul uchazeče datum a místo narození uchazeče
" státní příslušnost uchazeče místo trvalého pobytu uchazeče
" číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
" kontaktní spojení (telefon, e-mail) datum a podpis uchazeče.
K přihlášce je nutno přiložit:
" strukturovaný životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech,
" originál nebo úředně ověřenou kopii výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem – pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
" úředně ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Pro vyplnění přihlášky je možno využít vzor přihlášky dostupný na http://namestnosl.cz/volna-pracovni-mista/d-3169/p1=2882.
Přihlášku s požadovanými přílohami uchazeč doručí v zalepené obálce označené slovy „NEOTVÍRAT – VŘ – referent investic a rozvoje“ osobně na podatelnu Městského úřadu Náměšť nad Oslavou nebo poštou na adresu:
Městský úřad Náměšť nad Oslavou
Masarykovo nám. 104
675 71 Náměšť nad Oslavou ve lhůtě: nejpozději do 10:00 hod. dne 29. 10. 2021
Bližší informace o náplni práce a platových podmínkách podá tajemnice městského úřadu Mgr. Jaromíra Moudrá, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: nebo
Mgr. Petr Kafka, vedoucí odboru správy majetku města, tel.: zobrazit tel. číslo ,
e-mail: .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?