- 30 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
Místo výkonu práce: Hlavní třída 121/46, 353 01 Mariánské Lázně. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba dle rozpisu směn 7:00 – 19:00, 19:00 – 7:00 hod. Náplň práce: zajištění služeb spojených s příjezdem hostů, ubytování hostů dle přijatých rezervací, vedení evidence ubytovaných hostů, zpracování a vyřízení stížností hostů k jejich spokojenosti, zpracování pokladních operací a jejich evidence, aktivní a samostatný prodej hotelových kapacit, vyřizování korespondence administrativních záležitostí týkající se recepce. Požadujeme: minimálně střední odborné s výučním listem, středoškolské vzdělání s maturitou, spolehlivost, schopnost samostatné práce, dobré komunikační schopnosti, znalost práce na PC, praxe na uvedené pozici výhodou, nutná znalost německého jazyka a základní znalost ruského jazyka. Nabízíme: pracovní poměr na dobu neurčiou se zkušební dobou v hotelu s celoročním provozem s příjemnou atmosférou v centru Mariánských Lázní, k základní mzdě jsou vypláceny měsíční odměny, zákonné příplatky za práci v sobotu, v neděli a ve svátek a noční směny, zaměstnanecké stravování s příspěvkem zaměstnavatele, příspěvek na životní pojištění a penzijní připojištění, možnost dalšího vzdělávání, jazykové kurzy. Kontakt pro zájemce: telefonicky (PO – PÁ 9:00 – 14:00 hod.), osobně (PO – PÁ 9:00 – 14:00 hod.) na adrese Hotel Monty, Příkrá 218, Mariánské Lázně nebo e-mailem.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?