- 45 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
Jako administrator kvality budete zodpovědní za:
Kontrolu nových produktů na základě výkresové dokumentace a specifikací zákazníků
Uvolňování nových produktů do sériové výroby a změn ve výrobě
Řešení, zjištění problémů při zavádění nových produktů
Koordinaci procesu vzorování pro nové i sériové díly v oblasti výroby a kontroly dílů
Řešení neshod před zavedením výroby s aplikačními inženýry a zákaznickým servisem
Zpracování PPAP dokumentace a odesílání zákazníkům, nahrávání na portály zákazníků + archivaci
Pravidelný reporting neshod u PPAP dílů
Změnové řízení / evidenci změn ve výkresech
Statistiku procesu PPAP – počty, rozsah, oblast dodavatelů
Požadované dovednosti:
min. SŠ vzdělání
znalost a orientace v ISO 9001
zkušenosti QMS – nástroji jakosti a zlepšování
znalost 8D, Pareto, Ishikawa, Flow chart, pFMEA, Control Plan, PPAP, MSA, Lean Manufacturing
dobré komunikační schopnosti
zodpovědnost, přesnost a preciznost
Způsob kontaktu: zasílat životopisy na email.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.