- 45 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek

požadujeme:
o vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
o základní orientaci v problematice zajišťování dopravní obslužnosti kraje
o logické, koncepční a tvůrčí myšlení
o schopnost zpracovávat odborné analýzy v oblasti dopravní obslužnosti
o schopnost systémové práce a schopnost řešení problémů
o schopnost týmové práce
o schopnost rychle se učit nové věci
o vysoké pracovní nasazení, samostatnost, pečlivost a spolehlivost dobrou znalost běžného kancelářského software (MS Office, internet)
výhodou:
o dobrá orientace v oblasti ICT (SW, HW, databáze)
příklad vykonávaných činností na pracovní pozici:
o řešení neplánovaných mimořádností v dopravě
o zajišťování garantovaných přestupních návazností při zpoždění spojů
o zajišťování provozu informační telefonické linky pro cestující
o obsluha internetových stránek – zveřejňování informací o výlukách a neplánovaných mimořádnostech
o komunikace se zaměstnanci dopravců
o zpracovávání přehledů a statistik o zpoždění spojů
nabízíme:
o perspektivní pozici
o zázemí stabilní organizace
o pracovní poměr na dobu neurčitou
o zahájení pracovního poměru možné po ukončení výběrového řízení
o plný pracovní úvazek, dispečink je provozován od 5:00 do 21:30
o 9. platovou třídu, platové podmínky dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů
o odpovídající finanční ohodnocení, možnost nadtarifních a mimořádných složek platu1)
o trvalou podporu profesního a osobního růstu, podporu
k zapracování
o vstřícné pracovní podmínky a pestrý benefitní program
o pozici vhodnou i pro absolventy
Reagovat na toto výběrové řízení můžete nejdéle do 22. 2. 2024 do 12.00 hod. Bližší informace najdete na https://www.kr-vysocina.cz/chci-pracovat-pro-kraj-vysocina/ds-305126/p1=122716.
První kontakt e-mailem nebo telefonicky v čase po-pá 7:00 – 15:00 hod.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.