- 22 000 – 24 000 Kč
- Zkrácený úvazek
požadujeme:
o vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
o základní orientaci v problematice zajišťování dopravní obslužnosti kraje
o logické, koncepční a tvůrčí myšlení
o schopnost zpracovávat odborné analýzy v oblasti dopravní obslužnosti
o schopnost systémové práce a schopnost řešení problémů
o schopnost týmové práce
o schopnost rychle se učit nové věci
o vysoké pracovní nasazení, samostatnost, pečlivost a spolehlivost dobrou znalost běžného kancelářského software (MS Office, internet)
výhodou:
o dobrá orientace v oblasti ICT (SW, HW, databáze)
příklad vykonávaných činností na pracovní pozici:
o řešení neplánovaných mimořádností v dopravě
o zajišťování garantovaných přestupních návazností při zpoždění spojů
o zajišťování provozu informační telefonické linky pro cestující
o obsluha internetových stránek – zveřejňování informací o výlukách a neplánovaných mimořádnostech
o komunikace se zaměstnanci dopravců
o zpracovávání přehledů a statistik o zpoždění spojů
nabízíme:
o perspektivní pozici
o zázemí stabilní organizace
o pracovní poměr na dobu neurčitou
o zahájení pracovního poměru možné po ukončení výběrového řízení
o plný pracovní úvazek, dispečink je provozován od 5:00 do 21:30
o 9. platovou třídu, platové podmínky dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů
o odpovídající finanční ohodnocení, možnost nadtarifních a mimořádných složek platu1)
o trvalou podporu profesního a osobního růstu, podporu
k zapracování
o vstřícné pracovní podmínky a pestrý benefitní program
o pozici vhodnou i pro absolventy
Reagovat na toto výběrové řízení můžete nejdéle do 22. 2. 2024 do 12.00 hod. Bližší informace najdete na https://www.kr-vysocina.cz/chci-pracovat-pro-kraj-vysocina/ds-305126/p1=122716.
První kontakt e-mailem nebo telefonicky v čase po-pá 7:00 – 15:00 hod.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.