- Plný úvazek

požadujeme:
o vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
o základní orientaci v problematice zajišťování dopravní obslužnosti kraje
o logické, koncepční a tvůrčí myšlení
o schopnost zpracovávat odborné analýzy v oblasti dopravní obslužnosti
o schopnost systémové práce a schopnost řešení problémů
o schopnost týmové práce
o schopnost rychle se učit nové věci
o vysoké pracovní nasazení, samostatnost, pečlivost a spolehlivost dobrou znalost běžného kancelářského software (MS Office, internet)
výhodou:
o dobrá orientace v oblasti ICT (SW, HW, databáze)
příklad vykonávaných činností na pracovní pozici:
o řešení neplánovaných mimořádností v dopravě
o zajišťování garantovaných přestupních návazností při zpoždění spojů
o zajišťování provozu informační telefonické linky pro cestující
o obsluha internetových stránek – zveřejňování informací o výlukách a neplánovaných mimořádnostech
o komunikace se zaměstnanci dopravců
o zpracovávání přehledů a statistik o zpoždění spojů
nabízíme:
o perspektivní pozici
o zázemí stabilní organizace
o pracovní poměr na dobu neurčitou
o zahájení pracovního poměru možné po ukončení výběrového řízení
o plný pracovní úvazek, dispečink je provozován od 5:00 do 21:30
o 9. platovou třídu, platové podmínky dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů
o odpovídající finanční ohodnocení, možnost nadtarifních a mimořádných složek platu1)
o trvalou podporu profesního a osobního růstu, podporu
k zapracování
o vstřícné pracovní podmínky a pestrý benefitní program
o pozici vhodnou i pro absolventy
Reagovat na toto výběrové řízení můžete nejdéle do 22. 2. 2024 do 12.00 hod. Bližší informace najdete na https://www.kr-vysocina.cz/chci-pracovat-pro-kraj-vysocina/ds-305126/p1=122716.
První kontakt e-mailem nebo telefonicky v čase po-pá 7:00 – 15:00 hod.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?