- 33 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Město Týn nad Vltavou vyhlašuje výběrové řízení na pozici odborného zaměstnance na odboru investic městského úřadu – manažera projektů název územního samosprávného celku: Město Týn nad Vltavou
druh práce a místo výkonu práce: samostatný referent, manažer projektů
předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka:
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky,
popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk. Za
bezúhonnou se pro účely tohoto zákona nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně
odsouzena:
(zákon č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů)
požadavky pro vznik pracovního poměru:
1. dosažené vzdělání
středoškolské všeobecné nebo odborné ekonomické vzdělání nebo vysokoškolské –
magisterský nebo bakalářský studijní program výhodou
2. obor školního vzdělání
preferuje se vzdělání v oboru ekonomickém, právním, pedagogickém
3. znalosti oboru
znalost zákonů, především:
. zákon č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek ve znění pozdějších předpisů
. zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů ve znění pozdějších předpisů
. zákon č. 256/2013 Sb., katastrální zákon, ve znění pozdějších předpisů ve znění pozdějších
předpisů (identifikace nemovitého majetku)
4. praxe- Praxe v oblasti zadávání veřejných zakázek a řízení evropských a národních projektů
výhodou
5. další znalosti, dovednosti a předpoklady: pečlivost a odpovědnost; organizační schopnosti
schopnost analyticky a koncepčně myslet; dobré komunikační schopnosti; dobrý písemný projev a schopnost stylizace odborného textu; zkušenost v oblasti tvorby rozpočtů
hlavní činnost referenta:
. řízení dotačních projektů (od vyhledávání vhodných dotačních titulů, analýza podmínek,
zpracování žádosti a příloh, řízení projektu v průběhu jeho realizace, dohled nad plněním
podmínek v rámci udržitelnosti projektu)
. organizace výběrových a zadávacích řízení na veřejné zakázky pro město Týn nad Vltavou
(VZMR dle směrnice zadavatele i VZ dle zákona)
platovou třídu odpovídající druhu práce: 09. – 10. platová třída
lhůtu pro podání přihlášky : do 4.3.2024
doba: určitá, zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou
místo a způsob podání přihlášky písemně na podatelně MěÚ Týn nad Vltavou nebo
prostřednictvím pošty – adresa, na kterou se přihláška odesílá: Městský úřad Týn nad Vltavou, nám. Míru 2, Týn nad Vltavou, 375 01.
Uchazeč podá písemnou přihlášku. Přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti:
K přihlášce se připojí tyto doklady:
a dovednostech týkajících se správních činností,
doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát
nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
d souhlas se zpracováním osobních údajů.
Kontakt:
Bc. Karel Hladeček
Telefon: zobrazit tel. číslo
e-mail: e-mail přes
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat
žádného uchazeče.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?