- Plný úvazek

požadujeme:
o vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu právního nebo ekonomického zaměření
o znalost problematiky veřejných zakázek
o znalost legislativy upravující činnost ÚSC
o schopnost systémové práce a schopnost řešení problémů
o schopnost analytického a logického myšlení
o vysoké pracovní nasazení, samostatnost, pečlivost, spolehlivost, schopnost tým. práce
o dobrou znalost běžného kancelářského software (MS Office, internet)
o řidičské oprávnění skupiny „B“, schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností
nabízíme:
o perspektivní pozici, zajímavou práci, zázemí stabilní organizace, pracovní poměr na dobu neurčitou, zahájení pracovního poměru možné po ukončení výběrového řízení, plný pracovní úvazek, vstřícné pracovní podmínky – pružnou pracovní dobu, možnost práce z domu, 12. platovou třídu, platové podmínky dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, s případným využitím zaručeného platu, odpovídající finanční ohodnocení, možnost nadtarifních a mimořádných složek platu, trvalou podporu profesního a osobního růstu, podporu k zapracování, pestrý benefitní program (osobní konta, příspěvek zdravotně znevýhodněným, stravenkový paušál, penzijní připojištění, teambuildingové aktivity, aj.), pozici vhodnou i pro absolventy
Reagovat na toto výběrové řízení můžete nejdéle do 9. 5. 2025 do 12.00 hod. Bližší informace najdete na https://www.kr-vysocina.cz/chci-pracovat-pro-kraj-vysocina/ds-305126/p1=122716.
Možno pro informace i volat a to od 7:00 – 15:00 hod.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?