- 22 000 – 24 000 Kč
- Zkrácený úvazek
požadujeme:
o vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu právního nebo ekonomického zaměření
o znalost problematiky veřejných zakázek
o znalost legislativy upravující činnost ÚSC
o schopnost systémové práce a schopnost řešení problémů
o schopnost analytického a logického myšlení
o vysoké pracovní nasazení, samostatnost, pečlivost, spolehlivost, schopnost tým. práce
o dobrou znalost běžného kancelářského software (MS Office, internet)
o řidičské oprávnění skupiny „B“, schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností
nabízíme:
o perspektivní pozici, zajímavou práci, zázemí stabilní organizace, pracovní poměr na dobu neurčitou, zahájení pracovního poměru možné po ukončení výběrového řízení, plný pracovní úvazek, vstřícné pracovní podmínky – pružnou pracovní dobu, možnost práce z domu, 12. platovou třídu, platové podmínky dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, s případným využitím zaručeného platu, odpovídající finanční ohodnocení, možnost nadtarifních a mimořádných složek platu, trvalou podporu profesního a osobního růstu, podporu k zapracování, pestrý benefitní program (osobní konta, příspěvek zdravotně znevýhodněným, stravenkový paušál, penzijní připojištění, teambuildingové aktivity, aj.), pozici vhodnou i pro absolventy
Reagovat na toto výběrové řízení můžete nejdéle do 9. 5. 2025 do 12.00 hod. Bližší informace najdete na https://www.kr-vysocina.cz/chci-pracovat-pro-kraj-vysocina/ds-305126/p1=122716.
Možno pro informace i volat a to od 7:00 – 15:00 hod.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.