- Plný úvazek

požadujeme:
o vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu
o nadšení pro vizi moderního systému veřejné dopravy
o logické, koncepční a tvůrčí myšlení
o schopnost systémové práce a schopnost řešení problémů
o schopnost týmové práce
o schopnost rychle se učit nové věci
o vysoké pracovní nasazení, samostatnost, pečlivost a spolehlivost dobrou znalost běžného kancelářského software (MS Office, internet)
o řidičské oprávnění skupiny „B“, schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností
výhodou:
o uživatelské zkušenosti s regionální veřejnou dopravou v České republice a v zahraničí
o praxe v oblasti marketingu nebo PR
o dovednosti v oblasti fotografování a práce s grafikou v grafických editorech
o orientace v oblasti financování nebo výkaznictví ve veřejné dopravě
o znalost koncepčních materiálu VDV, www.idsvdv.cz
o smysl pro detail a pečlivost
nabízíme:
o perspektivní pozici
o zázemí stabilní organizace
o zahájení pracovního poměru možné po ukončení výběrového řízení
o 11. platovou třídu, platové podmínky dle nařízení vlády č. 341/2017Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů
o odpovídající finanční ohodnocení, možnost nadtarifních a mimořádných složek platu
o trvalou podporu profesního a osobního růstu, podporu k zapracování
o vstřícné pracovní podmínky a pestrý benefitní program
o práce z domu
o pozici vhodnou i pro osoby s pohybovým zdravotním postižením
Reagovat na toto výběrové řízení můžete nejdéle do 8. 10. 2024 do 12.00 hod. Bližší informace najdete na https://www.kr-vysocina.cz/chci-pracovat-pro-kraj-vysocina/ds-305126/p1=122716.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?